vraag aan motorsport fans

3 jul 2002
140
0
Assen
Hi allemaal

Ikk wil niet spammen maar ik zit op de paddock met mijn probleem racesport.nl heeft de laatste tijd veel veranderingen ondergaan omdat we zoveel nieuws hebben maar ik hoor dat men slecht iets kan vinden dus lijkt het onk nieuws en team nieuws onder te sneeuwen hebben jullie navigatie problemen op racesport.nl en zo ja hebben jullie seggesties, ik werk er natuurlijk dagelijks me en zie daardoor misschien dingen over het hoofd.
 
Persoonlijk vind ik ut niet handig dat alles bij/door elkaar staat.
Je ZOU het net zo kunnen doen als M-F dus duidelijker scheiden.
 
Verzin eens een makkelijkere manier om door de headlines heen te gaan.
Misschien met blokken per week ofzo. Zo als het nu is, vind ik het niet fijn bladeren.

Verder staat er wel altijd veel info bij jullie.

Ennuhh... als je hier iets post, graag iets meer spaties en leestekens. Word er bijna dyslexisch (of hoe je dat ook schrijft) van. ;)
 
duidelijk genoeg toch....je kunt overal in 2 a 3 stappen komen.
gezien de hoeveelheid info is dat niet slecht lijkt mij...
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 23 juli 2002 16:36 schreef Redacteur racesport. het volgende:
...maar ik hoor dat men slecht iets kan vinden ...
denk dat sommige iets slecht kunnen vinden omdat ze gewent zijn datgene op een bepaalde plaats aan te treffen. ze moeten even de tijd nemen aan de nieuwe indeling gewend te raken?
persoonlijk vind ik de site duidelijk.
 
denk dat sommige iets slecht kunnen vinden omdat ze gewent zijn datgene op een bepaalde plaats aan te treffen. ze moeten even de tijd nemen aan de nieuwe indeling gewend te raken?
persoonlijk vind ik de site duidelijk.
:^
navigatie is erg duidelijk. GP's bij elkaar WSB bij elkaar ONK bij elkaar.
duidelijk en overzichtelijk.

de pol mag wel vaker ververst worden. staat nu al 2 weken de FP1 pol op.
 
De poll klopt maar dit heeft met de afwezigheid en vakantie van bepaalde mensen te maken tot nu toe verder bedankt, en ga zo door ik we willen graag ons product voor jullie zo goed mogelijk maken :]
 
De lay-out vind ik ook duidelijk genoeg tegenwoordig, wat ik alleen mis is een plek waar je overzichtelijk (bij voorkeur zonder veel tekst enzo) de uitslagen en tussenstanden kunt vinden. Vooral van het ONK, want die van de GP's en SBK zijn op genoeg andere plekken te vinden.

En ik ben erg blij dat die poll niet meer elke keer in een apart venstertje verschijnt :) .
 
Ik vind het nog steeds een goede site,dat het door elkaar staat maak mij niet uit dan lees je alles van onder naar boven *D .

Ga zo door Harry :}
 
Niks mis met de site :) ga iid zo door :}

Enigste puntje = dat er veel spel en type fouten op de site staan.

Onoverzichtelijkheid valt best wel mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan