Vraag aan TT gangers....

Rossifan

Die hard MF'er
7 mrt 2003
410
0
Breda
Ben de afgelopen 2 dagen naar de TT geweest en t was echt Super(op t rotweer van vandaag na dan)Wat een prachtig geluid maken die Motogp machines en daar gaat mijn vraag ook over.Is er mss iemand die deze geluiden vast heeft kunnen leggen op tape of wat dan ook???En zo ja die deze dan ook op internet zou willen zetten???Denk dat hier heel veel mensen mee blijgemaakt kunnen worden......
Alvast bedank
 
Ik heb het een en ander getaped met een videocamera. Ik heb geen idee of het een beetje kwalitatief over is gekomen op tape. Helaas is gisteren een IBM Deskstar GXP60 overleden; inderdaad de meest beruchte. Capturen zal ik dus uit moeten stellen tot ergens na maandagavond ivm met herindelen van mijn HD's. I'll keep you posted.

De Proton was naar mijn idee de meest indrukwekkende :)
 
de ducati die klonk echt als een engel prachtig wat een geluid zit er in dat ding
en de proton was ook echt fantastisch.
alleen jammer dat dat geluid vandaag de finish niet heeft gehaald

Bijlage: bouquingp2003.jpg
 
Ik heb films en foto's met geluid eraan, niet van zulke goede kwaliteit maar toch wat, et je boxen maar hard

http://mikezwet.tripod.com

Vr Gr Mike Zwetsloot (moet iemand me toch eens zeggen hoe ik een URL neer kan zetten)
 
ik heb met mijn dig fotocamera een clip van 1 minuut gemaakt is geluid
goed op te horen maar hoe zet ik die op het forum?
is ongeveer 15mb
 
Ik weet niet of je bekend ben met ftp
Ik kan een ftp adres doormailen aan je, kan je hem daar naar toe sturen en dan zet ik wel een link vanaf me site, mailen word moeilijk, vandaar ftp

Ik hoor het wel?

Vr Gr Mike Zwetsloot
 
Hoi,
hieronder een korte uitleg van FTP en het uploaden van bestanden naar internet
Het wachtwoord mail ik je wel, SUC6 en mail me maar wanneer die erop staat dan zet ik een link op me site ernaar toe:

Uitleg: Ftp downloaden en installeren - daarna uploaden>>>>>>>>>>>>

- Ga naar http://mikezwet.tripod.com
- Ga naar de download pagina
- Download WS FTP
- Installeer WS FTP
- LET OP: registreer als Student en kies daarna voor de optie at school en Personal, dan is het freeware

- Open het programma, links alle bestanden op jouw harde schijf, rechts de server waarnaar je het

desbetrefende bestand wil verzenden

We gaan eerst opgeven waarnaar dat bestand verstuurt moet worden

- Klik links onder op "Connect"
- Voer in bij: Profile name: De naam van je upload server, bv pietje puk
- voer in bij: Host Name Adres : ftp.members.lycos.nl
- voer in bij: Host Type: automatisch
- Voer in bij: User ID: filesmike
- voer in bij: password: Mail ik je!!!!!!!!!!!!!!!

- Klik op OK, nu gaat ie verbinding maken met lycos, als je dat hebt>>>

- Zoek het bestand dat je wil uploaden in het linker frame, en sleep hem naar het rechterframe

Nu gaat ie het bestand uploaden naar de (lycos) server.
tip: zorg dat de bestandsnaam aanelkaar geschreven is en het bestand in bv winzip is verpakt
 
Het heeft even geduurd, maar ik heb een filmpje weten te maken van de MotoGP warmup. Geluid is redelijk, maar door de wind en mijn tribuneplaats vlak achter zo'n tunneltje heb je een beetje last van reverb. Beeldkwaliteit is zowieso bagger, maar dat heb je als je zo'n apparaat niet bent gewend :P



tt_warmup_motogp.avi

Specs:
Size: 57.7MB
Length: 592sec.
Codec: XviD 0020 / FFdshow 20021213


Ik heb ook nog beelden van de race; o.a. de crash van Haga. Maar die moet ik eerst nog capturen en uitzoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan