vraag alarmsysteem (was druppellader)

jbl

MF'er
29 sep 2017
48
0
hallo mensen ik lees zoveel over dit onderwerp [druppellader],dus nog maar even in het kort een paar vraagjes.

kan ik de accu demonteren zonder dat het [alarm] af gaat [datatool 433]


ik kan er ook een aansluiting aanmaken op de 12 volt ,waar ik zo kan inpluggen.

maar dan heb ik het gedoe met een minimale aanraking de hele top 40 te horen [alarm]


wat is de beste optie zonder dat lawaai telkens :( ?
 
Laatst bewerkt:
Je kan het beste zo'n snoertje aanschaffen:

tecmate-optimate-permanente-accu-aansluiting-sae-5.jpg
 
ik word schijtziek van dat geloei
snap niet dat ik dat ding kan afzetten als ik dat wil,zonder dat het stroom verbruikt?

of heeft dat alarm zelf ook een accu[tje] of batterij?
 
kan ik de accu demonteren zonder dat het [alarm] af gaat [datatool 433]

en dan op de druppellader zetten

ik wil dat het alarm niet afgaat vandaar bij elke beweging,staat erg scherp afgesteld
een soort palletje die op een contactje ligt onder het zitje
 
kan ik de accu demonteren zonder dat het [alarm] af gaat [datatool 433]

en dan op de druppellader zetten

ik wil dat het alarm niet afgaat vandaar bij elke beweging,staat erg scherp afgesteld
een soort palletje die op een contactje ligt onder het zitje
Accu er uit en ding doet het niet.
Geloei ook klaar. Neem gewoon schijfrem slot met loeier als alarm verplicht is voor verzekering.

Hier in de buurt een garage die alarmen er standaard uit sloopt bij een inruiller.
Te Vaak gezeik mee gehad na verkoop.(tot niet meer willen starten aan toe)
 
ik ben blij dat er geen alarm op mijn huidige motor zit. Gewoon starten en gaan. Dat gezeik altijd met tanken en weet ik veel.
Die afstandsbediening had ik los ivm anders geslinger aan mijn contactsleutel.
 
veel alarmen hebben een [interne] batterij en ook de startonderbreker zit er aan neem ik aan.

als het zo handig was ff de plus doorknippen en inladen maar ,zal niet lukken neem ik aan!
 
Als je alarm al af gaat als iemand er alleen maar naar kijkt heeft hij ook geen nut. Enige wat er dan gebeurd bij diefstal is dat de hele buurt denkt 'Gaat dat kolere ding weeeeer af...'.

Weg met die rommel.
 
kan proberen het staafje te verzwaren met plakband of iets,dat het minder snel reageert.

het is een soort heveltje dat op een contactje rust,bij een beweging gaat het ff los en dan begint de kermis,zal er eens een foto opzetten als het lukt.

maar de accu demonteren moet gaan dan zonder gedoe,of begint het dan ook te loeien?
 
Als je eerst het contact aanzet en dan de hoofdzekering loshaald. En daarna de accu demonteerd, dan heb je minste gedoe met het alarm.

Tenminste zo doe ik het, omdat dat kreng anders gelijk gaat loeien.

Alleen als ik de boel weer monteer en dan het contact weer aanzet, dan gaat het alarm weer af.
 
update:

zoals ik al zij,ik heb de accu los +/- en nog hoor ik hem ,niet loeien maar om de zoveel seconden een piepje.

dus het lijkt erop dat het alarm een inwendige batterij o.i.d. heeft.

de 2 zekeringen van 30 ampere eruit doet hij het nog !



p.s.

het heveltje dat het alarm in werking stelt,als het loskomt van het [contactje] heb ik vastgeplakt dus loeit in ieder geval niet :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan