Vraag! Even een kort tripje naar duitsland?

Driehoek sauerland, harz en teutoburgerwald. Kan je de superduke goed uitlaten in 3 dagen :), maar dat is voor de volgende keer want volgens mij ben je als vertrokken :]
 
Sauerland is onze vaste regio om mooi te boenderen ook inderdaad. Het gebied is uitgebreid en mooi genoeg om een willekeurige kant op te rijden en continue op mooie wegen te zitten.
Scheelt dat het voor ons maar 2 uurtjes rijden is.
 
Mannen t weekend is inmiddels weer voorbij,
Ik ben uit eindelijk vertrokken naar de nurnburg ring, Daar overnacht en vanuit daar de 1000bochten routen van 2018 gereden.
Deze route is omstreeks 353km lang volgens de planner maar heb er een ruime 400 van gemaakt.
Het was geweldig , prachtig weer . Iedereen bedankt voor alle tips.
 

Bijlagen

  • 20191027_102502.jpg
    20191027_102502.jpg
    265,7 KB · Weergaven: 15
Forto was op zondag zeker? Zaterdag heerlijk weer en zondag nat... Maar wel de mooiste tijd van het jaar om daar te rijden.
 
Forto was op zondag zeker? Zaterdag heerlijk weer en zondag nat... Maar wel de mooiste tijd van het jaar om daar te rijden.
juist , zaterdag heerlijk gereden . zondag allen even wat foto's gemaakt . was heeel mooi idd
 
heb je iets concretere info dan alleen Luxemburg ? waar bv etc ik heb geen idee

Hier een kleine verzameling van mijn buitenland trips. Ik was erg te spreken over Luxemburg. Routes staan onderaan de pagina - kan je zo in je garmin of tomtom zetten - wegwerkzaamheden voorbehouden ;)

Driehoek sauerland, harz en teutoburgerwald. Kan je de superduke goed uitlaten in 3 dagen :), maar dat is voor de volgende keer want volgens mij ben je als vertrokken :]

Vorig jaar een keer gewoon gaan rijden met een maatje. Wel een beetje de route uitgezet maar geen concreet plan gemaakt. Het werd een heel leuk driehoekje - Harz dan weer niet maar wel Eiffel - Sauerland - Teutoburgerwald. Ik heb er geen hapklare route maar als je de kaartje die op mijn pagina staat vergroot kan je ze zo overtrekken - of je stuurt met even een PB voor de track. Voor je gaat wel kijken waar je vooral niet mag rijden (weekendafsluiten of algehele afsluiting) in Duitsland of waar ze wegwerkzaamheden hebben. Kan tot grote frustratie leiden (lijden ;-))
 
Laatst bewerkt:
Goeie tip!!! Zeker een belangrijke factor .

Iemand ervaring met het de 1000 bochten routen in Weiswampach??
Ik weet niet of iedere 1000-bochten-route dezelfde is, maar ik heb deze bij mijn favorieten in Basecamp.
Vertrekpunt bij mij is St Vith...................
Ik heb dan het zuidelijke en ook het oostelijke rondje. De zuidelijke langs Vianden-Esch sur Sûre vind ik leukst.
Al enkele keren gereden en voor mij blijft altijd leuk in Lux.

Je moet toch de oude FZ aan de praat houden. Niet de tijd gunnen om VAST te roesten...................
 
Terug
Bovenaan Onderaan