Vraag ivm rijbewijs

Ice^

MF'er
27 aug 2002
233
0
België
heb nu net mijn rijbewijs gaan afhalen
en er staat dus een stempeltje bij de A< van 09/12/2002 en tot "permanent"
wanneer gaat dit over naar een A
na 2 jaar ja
maar waarom staat daar dan permanent?????
moet ik gewoon na 2 jaar naar de gemeente gaan en zeggen ik heb 2 jaar gereden met 25 kw regeling ??
of moet ik papieren halen
ps ik ben belg
 
Laatst bewerkt:
In nederland krijg je gewoon meteen 2 stempels, eentje voor motoren met minder of gelijk aan 25 kw, en eentje voor motoren > 25 kw. Als je jonger bent dan 21 jaar, is de eeste stempel meteen geldig, de tweede stempel is pas geldig 2 jaar na je examendatum. Je hoeft dan nergens meer langs, of papieren te halen, je mag vanaf die dag gewoon overal op rijden.
 
jup ook onder 21 moet je 25 kw rijden
en dan na 2 jaar zou je moeten inruilen maarja zou het graag eens horen van een belg die zen rijbewijs ook gehaalt heeft onder 21
maar ze zijn blijkbaar allemaal weg
 
Geen flauw idee ik heb mijn rijbewijs van voor de 25 kW regeling.

effe opgezocht: 2 jaar na het uitreiken van je rijbewijs met beperkt vermogen (25kW of 0.16 kW/kg) kan je een rijbewijs vragen dat geldig is voor alle motoren zonder een nieuw praktijkexamen af te leggen of een opleiding te volgen; gewoon naar het gemeentehuis gaan dus en een nieuwtje vragen (zal wel tegen betaling zijn)
 
Er staat toch een ingangsdatum op?

Bij mij staat:
Categorieeen waarvoor het rijbewijs geldig is vanaf blabla met een kolom van motor blabla ..datum.. 30-10-2003 snik dat is nog een klein jaar '(

Het echte motorijbewijs is vanaf die datum gewoon geldig.





Oja ik ben GEEN Belg :+
 
Geen flauw idee ik heb mijn rijbewijs van voor de 25 kW regeling.

effe opgezocht: 2 jaar na het uitreiken van je rijbewijs met beperkt vermogen (25kW of 0.16 kW/kg) kan je een rijbewijs vragen dat geldig is voor alle motoren zonder een nieuw praktijkexamen af te leggen of een opleiding te volgen; gewoon naar het gemeentehuis gaan dus en een nieuwtje vragen (zal wel tegen betaling zijn)

k thanx dan gaat deze jongen op 09/12/2004 naar de gemeente met 2 pas foto's en fiscale zegel van 11 €
8-)
maar nu :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan