Vraag ivm Suzuki gsx-r 600

pullup

Rookie
5 aug 2005
14
0
Gent
Ik heb ergens een gsx-r 600 gezien aan 5500 euro. bj 2002 km 7500.

De moto is het model GSXR 600 van 2002, maar de eerste ingebuikname was pas in Mei 2003.

Is dit een goeie prijs of kan die nog goedkoper?
 
Wat dacht je, DAT is een mooi onderwerp voor mijn eerste topic/post op MF?


zeker belg he? :X



:+

PS kan nog wel goedkoper hoor...
 
ja ik ben belg *O*

btw is dat een goeie fiets om op te beginnen?

das zeker niet veel geld. Ik heb een 600 k1 met 18000km voor 5700 euro, mooier en goedkoper heb ik ze nog niet gezien.

Michel

Zekert een mooie motor om te beginnen.. ik heb me rijbewijs nog niet. maar heb een paar keer erop gereden, en geloof me is snel zat! Dat ding zit echt zo boven de 150 zonder dat je het door hebt.. (in 3 sec nan 80 -150 om maar wat te noemen)
 
IS denk ik een zeer goede prijs!

Heb zelf een GSX-R 600 uit 2002 maar is nog model 2000 (in 2002 op kenteken gezet).
Is ook meteen mijn eerste bike en is super!!!
Alleen wel ff af en toe die rechterhand in bedwang proberen te houden :Y
 
Ik heb enkele foto's van die moto zou iemand die es kunnen bekijken om te zien of je op het eerste zicht kan zien of er iets mis is met die moto?

De foto's pakken wel ongeveer 15 mb in beslag.
 
ok vergeet de foto's maar *D

Kan iemand me vertellen waar ik op moet letten om te zien of die moto nog in goede staat is? Ik ga binnenkort die moto gaan bekijken maar ikzelf ken er niet veel van.
 
standaard dingen, ketting, banden, keerringen, frame geen beschadingingen. Verder kan er niet veel kapot aan die dingen. maar wel even proefrijden en het stuur loslaten, wanneer die rechtdoor blijft gaan is het goed. gaan hij scheef dan klopt er iets niet, of jij zit er scheef op ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan