Vraag (lucht)vering achter GSX-R750W

Gixxer Fighter

MF veteraan
11 mrt 2003
14.253
0
Randje achterhoek - Zutphen
Hallo,


Ben druk bezig met het ombouwen van mijn GSX-R naar streetfighter, voor het poedercoaten moet alles uiteraard uit elkaar.

Nu ben ik bij de achterbrug aangekomen en moet de achter veer er af. Die veer deraf stelt niet veel voor maar nu mijn vraag.

Ik vind de "rubber"slang tussen de veer en het "reservoir" is geen gezicht. Ik wil hier dus een stalen opzetten.
Kan ik deze slang zo los schroeven? Kan daarna de veer weer op druk worden gebracht??

Alvast bedankt voor de antwoorden.
 
er zijn adaptors die je tussen je leiding kunt plaatsen zowel er tussen als op het eind van een leiding(Mijn Volvo heeft achter oppompbare vering hier zit bv zo'n systeempje)
Ook een mogelijkheid is een stukje buis/koker uiteinde dicht leiding erop koppelen en een tapgat t.b.v. een vul nippel(voordeel; kunt buis/koker verchromen als je dit mooi vind)
 
full
 
Het reservoir is gevuld met stikstof (iets van 5Bar dacht ik) en de leiding en veer met olie. Ik heb mijn leiding toen laten vervangen voor een stalen bij Reiger in Hengelo (Gld) was iets van 70 EUR kwijt incl. montage.


Oke tnx, daar kan ik wat mee

hengelo is om de hoek zo ongeveer (10 km)

ga wel even contact met hun opnemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan