Vraag mbt ZX-6R 2005 Mivv oval monteren

Franzzz

Die hard MF'er
30 jul 2003
663
2
Heerhugowaard
Zoals de titel al aangeeft heb ik wat hulp nodig bij de montage van de Mivv Oval op mijn ZX-6R uit 2005. Gister de uitlaat opgehaald en vol goede moed begonnen, de db killer is er in ieder geval uit en ik ben ook zover dat ik een servo eliminator wil hebben, aangezien de meegeleverde materialen om de servo te modden vragen om problemen is.
Bij de uitlaat is een "graphite bush" geleverd welke volgens de handleiding op de linkpijp komt waar deze aangesloten wordt op de originele bocht. Die bus van grafiet is dusdanig dik/groot dat ik niet zie hoe dit bedoelt is en moet passen, uiteraard heb ik dit al geprobeerd, maar als ik de bus over de linkpijp schuif dan is hij in diameter te klein en begint te scheuren. Ik sluit een paar foto's bij ter verduidelijking, tevens de handleiding welke bij de uitlaat zit. Op de foto is te zien dat ik de linkpijp welke bij de Mivv geleverd is gemonteerd heb op de aansluiting van de originele uitlaat, tevens een foto van de graphite bush om de grootte aan te tonen. Wie helpt me op weg.https://www.mivv.com/wp-content/uploads/2016/05/UK.013.LX2_SCHEMATIC.pdf
IMG_20210306_104840.jpg
IMG_20210306_104748.jpg
IMG_20210306_104815.jpg
 
kan je die grafietbus niet eerst in de linkpijp leggen en dan de nieuwe er in prikken?

en op de laatste foto lijkt het wel alsof er al een grafietbus in de voorbocht aansluiting zit?
 
Oplossing
Door weghalen uitlaat klep maakt je motor nu meer geluid,of herrie .
Dus een db killer bij je hebben en erin doen is dan geen overbodige luxe.
Die klep in je uitlaat zorgt ook voor minder geluid bij lage en midden toerentallen.
En daar is je injectie op afgestemd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan