vraag ????? motowebshop zundert

zwarte lola

Die hard MF'er
13 mei 2014
353
71
Heerlen
wie heeft ervaring met deze motorwebshop die in zundert zit .

Heb een remhandel besteld voor een triumph adventurer

bleek later niet op voorraad, moest besteld worden , (kan gebeuren ).

Zou maandag geleverd worden , toen vrijdag , toen maandag want de zending had vertraging opgelopen.

maandag de negende augustus de hele dag gewacht en s,middags laat een mail , pakket is binnen maar helaas uw remhandel zit er niet bij .

Wij begrijpen er ook niks van want de remhandel staat wel op de paklijst , hebben gebeld en de verzender begrijpt er ook niks van .

Nu in de mail staat woensdag en anders vrijdag ,ik begin een beetje te twijfelen over die webshop in zundert .
 
Maandag de negende moet zijn de 19e sorry !!! Het linkje is motowebshop.com en het zit niet in zundert maar in ZEVENBERGEN klundertseweg Ben een beetje de weg kwijt om het zo te noemen , denk dat ik belazert wordt , ik waarschuw altijd iedereen hiervoor en nu ???.
 
Ik woon daar vlakbij (7,5km) en daar zit in ieder geval geen winkel. Wellicht dat er vanuit een huis of schuur een webshop gerunt wordt maar ik ken ze niet.
 
Maandag de negende moet zijn de 19e sorry !!! Het linkje is motowebshop.com en het zit niet in zundert maar in ZEVENBERGEN klundertseweg Ben een beetje de weg kwijt om het zo te noemen , denk dat ik belazert wordt , ik waarschuw altijd iedereen hiervoor en nu ???.
Mocht je inderdaad opgelicht zijn, dan kan dat maar beter gebeuren met een remhendeltje van een paar tientjes dan met iets echt prijzigs.....
Ik hoorde laatst iets van een klant over een motorblok van 2500 Euro dat schadevrij verzonden zou zijn en als sloopblok aankwam. Vervoerder weet van niets, verkoper ook niet.....
 
Al vaker spullen besteld zonder problemen. Geef het de tijd, ze houden je tenminste wel op de hoogte. Mocht je het niet vertrouwen vraag dan of je de order kan annuleren.
 
TS schrijft in zijn eerste bericht over de maand augustus …. zou toch wel binnen moeten zijn nu???
 
Heb er zelf in het verleden enkele bestelling en gedaan en elke order is prima afgehandeld. Let wel, dit is inmiddels 1 tot 3 jaar geleden geweest maar ik geef deze zaak vooralsnog het voordeel van de twijfel.
 
Ook al is deze zaak ter goeder trouw zou ik persoonlijk de order annuleren indien mogelijk,
en het gewenste onderdeel elders bestellen of iets anders uitkiezen wat wel leverbaar is.
 
pakket vanmiddag de 22e binnen , heb er over moeten opbellen ga het vrijdag middag wisselen op de motor !!
 
Ja tuonobert je hebt gelijk , MAAR mijn triumph adventurer heeft een hydro voorrem en op de remhandel zit een nok die het zuigertje van de hoofdremcilinder indrukt en die was drie millimeter korter dan de oude remhandel (ja aftersales),m,n eerste gedachte was omruilen , maar dan krijg ik er een met de zelfde afwijking , dus ik heb een opvulring gemaakt van vier millimeter dik met een buitendiameter van negen millimeter en die in het midden een uitsparing gefreesd van een millimeter waar die bedieningsnok van de nieuwe remhandel inkomt zodat de opvulring niet van positie kan veranderen , pffooeii wel een werk ,ik heb alles uitgeprobeerd (rijdend) en een paar keer tot bijna slippende band geremd en en het werkt tot nu toe
Ga het morgen en zondag nog eens verder uitproberen ,maar ik ga er vanuit dat alles goed zit .
Zal wel opmerkingen krijgen van de mede MF ers maar dat ben ik wel gewend.
Als ik iets doe ga ik niet over een nacht ijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan