Vraag naar In Memoriam - topic

california dreaming

MF veteraan
15 mei 2007
4.639
0
Dag crew,

Omdat ik - net als veel anderen - soms flink onder de indruk ben over berichten van fatale verkeersongelukken, heb ik eens zitten nadenken over een soort in memoriam topic.

De zokfunctie zegt dat ik niet de eerste ben, en ik vond ook ergens een topic waar werd gezegd dat de crew zich er over zou buigen.

Is daar al een beslissing over gevallen? ben benieuwd wat dat is, voordat ik het eventueel ga opperen.

bedankt al vast, goede dagen toegewenst
 
Je oppert het al ;)

Persoonlijk vind ik het een algemeen (of centraal) in memoriamtopic geen goed idee. Dodelijke ongevallen horen helaas bij het motorrijden en daarvoor is -zover het M-Fers betreft- ook alle ruimte voor op M-F. En wat mij betreft verdient iedereen ook z'n eigen condoleance of in memoriam topic en hoeft het niet in een anoniem topic weg gestopt te worden. Ook blijkt uit reacties van nabestaanden dat een condoleancetopic ook voor hen heel veel steun geeft, ik kan me niet voorstellen dat een redelijk anoniem centraal in memoriam topic diezelfde steun kan bieden.

De mogelijkheid voor een in memoriam subforum vervalt om 2 redenen. Ten eerste horen zoals ik al heb gezegd dodelijke ongevallen bij het motorrijden, en horen in memoriam topics wat mij betreft ook midden tussen de andere topics, in algemene motorpraat. Ten tweede willen we het aantal subfora beperkt houden en komen alleen onderwerpen met veel topics in aanmerking voor een apart subforum. Overbodig om te zeggen dat wij zo min mogelijk in memoriam topics hopen te zien per jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan