Vraag/opmerking

Status
Niet open voor verdere reacties.

D.D

MF veteraan
23 jun 2005
1.721
2.862
Hallo, ik weet niet of ik hier goed zit maar ik heb een vraag/opmerking.
Het valt mij regelmatig op dat bij het lezen van (oude) topics dat de TS op een gegeven moment niks meer van zich laat horen. Dit is vrij frustrerend omdat als je eenmaal in zo'n topic zit je ook wilt weten hoe iets is afgelopen of verholpen is. Kan hier iets aan gedaan worden of ligt het aan de mentaliteit van de TS?
 
Je geeft je eigen antwoord al. Mocht je eens een topic tegenkomen waar om een slotje gevraagd word kan je zelf om een slotje vragen door op dat gele driehoekje te klikken maar verder is het idd afwachten.
 
Hallo, ik weet niet of ik hier goed zit maar ik heb een vraag/opmerking.
Het valt mij regelmatig op dat bij het lezen van (oude) topics dat de TS op een gegeven moment niks meer van zich laat horen. Dit is vrij frustrerend omdat als je eenmaal in zo'n topic zit je ook wilt weten hoe iets is afgelopen of verholpen is. Kan hier iets aan gedaan worden of ligt het aan de mentaliteit van de TS?
Heb je een voorstel wat we er aan zouden kunnen doen?
 
Een mogelijkheid is om op zeg maar de startpagina van dit forum helemaal bovenaan een "Welkom op dit forum" te plaatsen. Daar in zouden dan tips en aanwijzingen voor het gebruik in kunnen staan.
 
Een mogelijkheid is om op zeg maar de startpagina van dit forum helemaal bovenaan een "Welkom op dit forum" te plaatsen. Daar in zouden dan tips en aanwijzingen voor het gebruik in kunnen staan.

Dan kun je ook op iedere hoek van de straat een bord neerzetten dat ze niet op straat mogen schijten... zijn dingen die iedereen weet, het gaat dan om de mentaliteit van de persoon of ie zich eraan houdt.

Helaas is een forum erg anoniem en vanachter een toetsenbord is het makkelijk om niet meer te reageren. "Ik heb wat ik wil weten en ben weer weg"
 
Okee, laten we er dan maar van uit gaan dat de meeste gebruikers netjes zijn opgevoed. :)
 
Heb je een voorstel wat we er aan zouden kunnen doen?

Zou misschien een optie kunnen zijn dat wanneer iemand bijvoorbeeld 1 maand niet ingelogd heeft, zijn / haar account automatisch verwijderd wordt. Ben het met TS eens dat dit best wel irritant is.

Is maar een idee
 
Dus als ik het goed begrijp moet ik niet zeuren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan