Vraag over aanschaf chopper

raad je een vulcan niet aan. wat een stomme motor zeg. heb er zelf 1 opgeknapt die ik toevallig van mijn buurman heb gehad. deze motor klopt gewoon niet. alles zit heel vreemd in elkaar en het is een klote werk om hem uit elkaar te halen als hij kapot gaat. verder heb ik alleen maar negatieve dingen gehoord, en de (oudere) vulcan is uit de bus gekomen als slechtste motor van kawasaki ooit gemaakt.
 
Vulcan 750 heeft inderdaad geen goede reputatie.
En toch rijdt het merendeel van 20 tot 25 jaar oud nog gewoon rond, da's dan wel vreemd voor de slechtste Kawa..
Zijn de meeste jappen niet kloten sleutelen?


raad je een vulcan niet aan. wat een stomme motor zeg. heb er zelf 1 opgeknapt die ik toevallig van mijn buurman heb gehad. deze motor klopt gewoon niet. alles zit heel vreemd in elkaar en het is een klote werk om hem uit elkaar te halen als hij kapot gaat. verder heb ik alleen maar negatieve dingen gehoord, en de (oudere) vulcan is uit de bus gekomen als slechtste motor van kawasaki ooit gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Vulcan 750 heeft inderdaad geen goede reputatie.
En toch rijdt het merendeel van 20 tot 25 jaar oud nog gewoon rond, da's dan wel vreemd voor de slechtste Kawa..
Zijn de meeste jappen niet kloten sleutelen?

ik rij zelf toevallig een vulcan 750 maar ik heb er geen problemen mee het ding rijd goed en verbruikt weinig, hij is van 1990 en loopt 1 op 19
 
Ze hebben wat slechte punten, maar om het een klotemotor te noemen, dat is zeker niet terecht, heb 6 jaar een 700 gereden en die heeft me maar weinig in de steek gelaten. okee, 1 keer achtercilinder van tijd, 1 keer accuproblemen door te hoge temperaturen van de achtercilinder en 1 keer dynamo (sommige onderdelen zitten idd lullig waardoor je eerder je blok uit het frame zou moeten halen dan bij een ander merk, maar dan toch. Heeft niet ieder merk sterke en zwakke punten?
 
Zijn de meeste jappen niet kloten sleutelen?

Suzuki GS en Honda CB, nee vind ik niet. Wel lastig dat al snel het blok eruit moet als je erin wil. Maar de sportster wint met mijlen op score lol en eenvoud.

Je kunt natuurlijk voor een prikkie een CB750 blok kopen en zelf iets bouwen. Blijft mooi

twistedcoffin2.jpg

twistedcoffin3.jpg

twistedcoffin6.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan