Vraag over Circuit Croix-en-Ternois

echt toppie al die info !

Ik heb er zin in ...

Inmiddels heb ik een Metz Rennsport RC2 om een reserve-velg laten leggen .... duzzz plakken op Croix ....
 
echt toppie al die info !

Ik heb er zin in ...

Inmiddels heb ik een Metz Rennsport RC2 om een reserve-velg laten leggen .... duzzz plakken op Croix ....

ge moogt gerust zijn
hopelijk ist woensdag goe weer
heb er enorm veel zin n
nieuwe kettingset gestoken met een tandje minder van voor
nu zal hij hopelijk op iets lagere toeren beter opnemen :) :) :)
 
Ik ga er ook heen met een kameraad de 14e en de 15e... erg leuk circuit en idd. geen geluidseisen. Degene met wie ik ga heeft net een RSVR Factory gekocht met open pijpen en heeft z'n motor net ingereden voor Croix! Zal wel bruut gaan klinken denk ik... :9~
 
Heb sinds een maand m'n rijbewijs en heb er vandaag 19-07 op m'n R1 "geraced".
nou ja geraced ben beginner maar het ging lekker.
Ik had geen les (volgeboekt) maar er waren enkele voorrijders die de eerste run
lieten zien wat de ideale lijn was.Daarna is het vrij rijden waarbij je ervoor moet zorgen dat je niet ingehaald wordt Want dat is het vervelendste en linkste. Volgens mij maakt het niet zoveel uit hoeveel herrie je maakt.Wel moet je je spiegels verwijderen of afplakken en inklappen
en de verlichting afplakken.Wat wel een beetje vreemd was was dat er eentje reed met een cross motor die iedereen van de gevorderden groep inhaalde.Voor wat betreft in welke taal alles wordt uitgelegd ,dat ligt er denk ik aan bij welke organisator je geboekt hebt .
 
Laatst bewerkt:
Heb sinds een maand m'n rijbewijs en heb er vandaag 19-07 op m'n R1 "geraced".
nou ja geraced ben beginner maar het ging lekker.
Ik had geen les (volgeboekt) maar er waren enkele voorrijders die de eerste run
lieten zien wat de ideale lijn was.Daarna is het vrij rijden waarbij je ervoor moet zorgen dat je niet ingehaald wordt Want dat is het vervelendste en linkste. Volgens mij maakt het niet zoveel uit hoeveel herrie je maakt.Wel moet je je spiegels verwijderen of afplakken en inklappen
en de verlichting afplakken.Wat wel een beetje vreemd was was dat er eentje reed met een cross motor en iedereen van de gevorderden groep inhaalde.Voor wat betreft in welke taal alles wordt uitgelegd ,dat ligt er denk ik aan bij welke organisator je geboekt hebt .

jip er zijn altijd van die mensen die met een mono iedereen zoek rijden
cool ;) ;) ;)
 
Ik zit volgend weekend ook op het circuit van Croix
zaterdag en zondag rijden :)

met deze motor
http://users.pandora.be/target/mz/racekuip/DSCN0468.JPG

heb van de
 
Laatst bewerkt:
Ik zit volgend weekend ook op het circuit van Croix
zaterdag en zondag rijden :)

met deze motor
http://users.pandora.be/target/mz/racekuip/DSCN0468.JPG

heb van de een link gemaakt, kan hem momenteel niet verkleinen. En is toch wel heeeeeeeel groot ;) [/quote]

[off topic]
Stop je met rijden op de openbare weg, of bouw je hem (haar?) telkens om voor het circuitrijden?
En bevallen de powers een beetje? Beter dan de Diablo's of heb je er nog te weinig km's mee gereden.
Hoeveel km's hebben de Diablo's het volgehouden?
:]
[/off topic]
 
[off topic]
Stop je met rijden op de openbare weg, of bouw je hem (haar?) telkens om voor het circuitrijden?
En bevallen de powers een beetje? Beter dan de Diablo's of heb je er nog te weinig km's mee gereden.
Hoeveel km's hebben de Diablo's het volgehouden?
:]
[/off topic]
ik stop zeker niet met rijden op de openbare weg, maar na een flinke schuiver eind juli heb ik besloten om er toch maar een race kuip op te zetten als ik naar circuit ga.
Is de eerste keer dat ik hem ombouw en er kruipt wel wat werk in.
Maar ik denk dat dat wel sneller gaat als je het enkele keren gedaan hebt.

Ik ben tevreden van de powers.
Heb 1 schuiver gehad, en dat was omdat ik buiten de ideale lijn reed en daar, bij een flinke hellingshoek en met vuil op de baan, iets te bruut op het gas ging. op het einde van het filmpje zie je mijn schuiver http://users.pandora.be/target3/zolder1.wmv ( 19mb)
 
Hallo ,

Gisteren duzz mijn eerste circuit-dagje op Croix;
Ik moet zeggen , leuk technisch circuit en veel geleerd.

Gelukkig zelf alles heel gehouden !

ennuh : Metzeler Rennsport en Pirelli supercorsa RULES !
met moii weer zoals gisteren plakken ze als de hel !

full
 
Ha die J ,

Juist ja , erg geboft met het weer , en zoals je mij in Dasburg al vertelde , heb ik er een hoop van geleerd ...

Super ....

ERG mooie R1 heb je trouwens ! Mijn Blade heeft er een nachtje naast mogem slapen !

groeten
 
Heb ook 2 dagen op Croix geweest.
Vrijdag avond aan gekomen. We dachten dat we weg gespoeld zouden worden door de regen. Zaterdag morgen nog regenachtig, maar vanf 10 uur begon het feest: we konden op een droge baan de eerste verkennings ronden starten.
Ik vind het een moelijk technisch circuit. Geef mij maar de lange snelle bochten ipv die korte draaiers van Croix. Toch fun gehad, tot deze middag. Iemand van de bende werd afgevoerd met 4 gebroken ribben na een highsider '(

Sessie 1 en 2( zaterdag )
http://users.pandora.be/target/croix%20sessie1.wmv
http://users.pandora.be/target/croix%20sessie%202.wmv
 
Laatst bewerkt:
Ha die J ,

Juist ja , erg geboft met het weer , en zoals je mij in Dasburg al vertelde , heb ik er een hoop van geleerd ...

Super ....

ERG mooie R1 heb je trouwens ! Mijn Blade heeft er een nachtje naast mogem slapen !

groeten

Toch spijt van dat ik niet mee ben geweest. Hier in de buurt rijden heb ik ook wel gezien. Wel erg technisch baantje he. Leuk filmpie van die kerel hier boven.

Greetz
 
Heb ook 2 dagen op Croix geweest.
Vrijdag avond aan gekomen. We dachten dat we weg gespoeld zouden worden door de regen. Zaterdag morgen nog regenachtig, maar vanf 10 uur begon het feest: we konden op een droge baan de eerste verkennings ronden starten.
Ik vind het een moelijk technisch circuit. Geef mij maar de lange snelle bochten ipv die korte draaiers van Croix. Toch fun gehad, tot deze middag. Iemand van de bende werd afgevoerd met 4 gebroken ribben na een highsider '(

Sessie 1 en 2( zaterdag )
http://users.pandora.be/target/croix%20sessie1.wmv
http://users.pandora.be/target/croix%20sessie%202.wmv


HELAAAA ! Super ja .... ik sta er ook op ...
Ik ben degene op de Fireblade waar je in de tweede sessie achter rijdt !
(sessie 2 rond 3 minuten -> zwarte Blade)

Heb je nog meer beeldmateriaal van andere sessies waar ik ook op sta !

echt erg gaaf ! :} :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Als er nog anderen zijn met foto's en film van andere sessies .... aub posten hier ! altijd leuk om jezelf op zo'n circuit te zien rijden !

:]
 
Hey Target, leuke filmpjes! Je hebt vast nog wel meer materiaal van die dag?! Volgens mij heb ik die camera ook achterop die paarse YZF zien hangen, niet waar? Heb je misschien beeldmateriaal waar ik op sta met mijn oranje/blauwe RSV mille??

greetzz

RSVredliner
 
HELAAAA ! Super ja .... ik sta er ook op ...
Ik ben degene op de Fireblade waar je in de tweede sessie achter rijdt !
(sessie 2 rond 3 minuten -> zwarte Blade)

Heb je nog meer beeldmateriaal van andere sessies waar ik ook op sta !

echt erg gaaf ! :} :} :} :}
die met het kenteken er nog op?

Ik heb 2 sessies gefilmd vanop de motor en de 3de en 4de zijn vanaf de zijkant gefilmd door een kennis. Misschien sta je daar ook nog wel eens op.
Ik heb die dag maar 4 sessies gereden. Had last van mijn rug en wilde de zondag ook kunnen rijden.

Straks eens kijken of ik nog tijd vind om de rest van het beeld materiaal te verwerken.

@RSVredliner
de camera die je achterop de YZF zag is van een Nederlander.
Normaal kom ik via Krommie van Racing-bikes.nl aan een dvd met het beeld materiaal van die man.
 
Laatst bewerkt:
die met het kenteken er nog op?

Ik heb 2 sessies gefilmd vanop de motor en de 3de en 4de zijn vanaf de zijkant gefilmd door een kennis. Misschien sta je daar ook nog wel eens op.
Ik heb die dag maar 4 sessies gereden. Had last van mijn rug en wilde de zondag ook kunnen rijden.

Straks eens kijken of ik nog tijd vind om de rest van het beeld materiaal te verwerken.

*********************************************************************************
Juist ja , die met het kenteken er nog op ben ik ja !

In de tweede sessie reed ik nog als een oud wijf , daarom ben ik benieuwd naar latere sessies .... voor mijn gevoel heb ik aardig wat bijgeleerd die dag , vandaar..

Erg leuk , het was mijn eerste circuitdagje , en zeker niet de laatste !

Bleeder
 
Laatst bewerkt:
die met het kenteken er nog op?

Ik heb 2 sessies gefilmd vanop de motor en de 3de en 4de zijn vanaf de zijkant gefilmd door een kennis. Misschien sta je daar ook nog wel eens op.
Ik heb die dag maar 4 sessies gereden. Had last van mijn rug en wilde de zondag ook kunnen rijden.

Straks eens kijken of ik nog tijd vind om de rest van het beeld materiaal te verwerken.

*********************************************************************************
Juist ja , die met het kenteken er nog op ben ik ja !

In de tweede sessie reed ik nog als een oud wijf , daarom ben ik benieuwd naar latere sessies .... voor mijn gevoel heb ik aardig wat bijgeleerd die dag , vandaar..

Erg leuk , het was mijn eerste circuitdagje , en zeker niet de laatste !

Bleeder
Ik kijk het beeld materiaal wel na als ik nog eens tijd heb.
Heb net format C gedaan, alles nog aan het installen en moet de motor ook nog terug in zijn openbareweg-kledij zetten ;)
ik laat hier wel iets weten.
 
Ok dan , succes ermee, en alvast bedankt voor de moeite !

Ik ga de volgende keer ook alle sessies filmen ... FF camera-bevestiging bedenken.
 
Ok dan , succes ermee, en alvast bedankt voor de moeite !

Ik ga de volgende keer ook alle sessies filmen ... FF camera-bevestiging bedenken.
Bulletcam :)
en ik ga voor jou straks ff een foto + de info opzoeken van een systeem om de digicam op te zetten. Werkt ook heel goed.
 
Target,

Als je mij nog ergens tegen kom op die film zou ik het graag van je vernemen. Ik zat namelijk ook im dezelfde groep als jij dus het zou kunnen dat ik er ook op sta! Ik had ook nog een kentekenplaat op mijn mille. Er reed eigenlijk maar 1 blauw/oranje mille dus het kan niet missen!

greetzz
 
Target,

Als je mij nog ergens tegen kom op die film zou ik het graag van je vernemen. Ik zat namelijk ook im dezelfde groep als jij dus het zou kunnen dat ik er ook op sta! Ik had ook nog een kentekenplaat op mijn mille. Er reed eigenlijk maar 1 blauw/oranje mille dus het kan niet missen!

greetzz
ik heb net een compilatie gemaakt met het overige beeld materiaal van die dag.
Heb niet direct een blauw oranje mille gezien. Wel een oranje ( met geel op het kontje) tweecilinder, geen idee of het een mille was.

Kan ook nog niet online, heb de login van een collega kwijt gespeeld: kan dus niet uploaden naar zijn space.

en voor de cam mount, te vinden op ebay voor +/- 50$ denk ik
(dit staat niet op mijn motor)
cammount.jpg
 
HELAAAA ! Super ja .... ik sta er ook op ...
Ik ben degene op de Fireblade waar je in de tweede sessie achter rijdt !
(sessie 2 rond 3 minuten -> zwarte Blade)

Heb je nog meer beeldmateriaal van andere sessies waar ik ook op sta !

echt erg gaaf ! :} :} :} :}

Tja dan hebben wij de hele dag samen in dezelfde groep gereden... voor ons was het ook de eerste keer rijden op Croix.... :P

Rond de 3 min. op de film zit ik voor de camera man Target....

Was een leuke dag....

Sta ik bij jou misschien ook nog op de gevoelige plaat ? (zwart grijze gixxer nr 108)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan