Vraag over Circuit Croix-en-Ternois

Target,

Als je mij nog ergens tegen kom op die film zou ik het graag van je vernemen. Ik zat namelijk ook im dezelfde groep als jij dus het zou kunnen dat ik er ook op sta! Ik had ook nog een kentekenplaat op mijn mille. Er reed eigenlijk maar 1 blauw/oranje mille dus het kan niet missen!

greetzz

Deze ?!

mille.JPG


:]
 
Yep!!!! That's me op die aprilia

Hartstikke tof al dat materiaal! Alvast bedankt en als er nog meer materiaal beschikbaar is dan hoor ik het graag!!


RSVredliner
 
GixxeR-R@y

Hartstikke bedankt voor die foto :} !! Als je nog meer hebt of in een groter formaat mag je ze ook direct naar mijn mailadres sturen: rpriester@zeelandnet.nl

Volgens mij heb ik jou wel gezien met die gixxer, staat je naam niet op de kuipruit?? Puike machine trouwens!


Greetzz
 
Hmm veel beterschap dan gewenst !

Ennuhh ... bedankt voor de mooie filmpies !

Kun je een foto maken van je motor met camera erop ?
Hoe heb je het geluid geregeld ? ik hoor namelijk geen windgeruis , enkel eigen motorgeluiden ?

Top hoor .... Keep up the good work and see you again on Croix !! :]
 
GixxeR-R@y

Ik had het al gezien ja, daar ga ik er ook zeker wat van bestellen! Maar hoe meer hoe beter he! Zeker als ze voor niks zijn, jaja ik ben een zeeuw! :]

Greetzzzz
 
Hmm veel beterschap dan gewenst !

Ennuhh ... bedankt voor de mooie filmpies !

Kun je een foto maken van je motor met camera erop ?
Hoe heb je het geluid geregeld ? ik hoor namelijk geen windgeruis , enkel eigen motorgeluiden ?

Top hoor .... Keep up the good work and see you again on Croix !! :]
Foto is niet top en al de andere foto's zijn na mechanische crash van HD verloren gegaan.
Heb de "levels" aangepast met photoshop om de camera zichtbaar te maken, daardoor lijkt de foto overbelicht
bulet.jpg


De microfoon zit onder mijn zadel, daardoor heb je geen windgeruis.
Het is een microfoon van sony die rechtstreeks op de sony camera is aangesloten die in mijn opbergvak zit. De cam onder mijn snuit is een bulletcam van www.rfconcepts.co.uk

edit
ik heb blijkbaar nog foto's online
DSCN0475.JPG

DSCN0472.JPG
 
Laatst bewerkt:
ja, 1 minuut ;(

ik heb op zolder haast een hele sessie achter je aangereden ;)

ohja, das waar, je kan me nie volgen hehe :X
Kan misschien van men ongeluk profiteren en stalen remleidingen laten steken of een radiale rempomp. Kan ik alvast later in de ankers. De bochten zijn geen probleem. Ik moet altijd veel te vroeg remmen. Heb niet veel vertrouwen in de originle remmen van de R6 ( op circuit )
 
GixxeR-R@y,

Ik kom uit Terneuzen, dus ben ik eigenlijk bijna een belg :+ !

Ben jij ook een zeeuw misschien?

Greetzzz...
 
Kan misschien van men ongeluk profiteren en stalen remleidingen laten steken of een radiale rempomp. Kan ik alvast later in de ankers. De bochten zijn geen probleem. Ik moet altijd veel te vroeg remmen. Heb niet veel vertrouwen in de originle remmen van de R6 ( op circuit )

zo een radiale pomp is serieus de moeite waard zulle

ps, het onkruid moet eens uitgetrokken worden he ;) ;) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan