vraag over deukje in frame

ik wilde even weten of da kwaad kan als er een deukje in ut frame zit bij een r6 waarschijnlijk is het stuur er tegen aan gekomen

Stuur komt er natuurlijk niet zomaar tegenaan zal dus waarschijnlijk veroorzaakt zijn bij een grotere schade. Het deukje in het frame kan op zich geen kwaad de vraag is echter wel hoe goed de eventuele andere schade toen gerepareerd is...
 
M'n broer heeft een deuk in z'n deltabox frame (ook door het stuur denken we). Daar zit een of andere kauwgom in met z'on nep carbon sticker eroverheen.

Hij rijdt zonder problemen, dus ik zou me absoluut niet druk hierom maken.
 
Blijft de motor rechtuit sporen als je het stuur los laat?

Enne, metaal is best sterk. Maar als er een buts in komt gaat dat natuurlijk gepaard met verzwakkingen. En die kunnen ook verergen. Mensen weten vaak niet wat voor krachten zich in een frame kunnen ontwikkelen bij acceleren en natuurlijk hard remmen. Persoonlijk heeft een gebutst frame bij mij meteen afgedaan.

Een frame waar je echt aan merkt dat er veel kracht op staat is het frame van een koekblik. Als je een bocht neemt dan "twist" het frame mee. Dat het frame van een dikke sportwagen dat niet / minder doet heeft te maken met allerlij toevoegingen. En als daar iets gedeukt raakt gaat het ook vaak de verkeerde kant op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan