vraag over een kawa z1000

nelis-gsx-r

MF'er
3 apr 2008
63
0
Assen
hey Lui


ik had een vraagje me zwager heeft een z1000 en nou wil hij xenon en dan meteen dat de lampen branden als dimlicht moet je dat door verbinden of is daar iets speciaals voor ??


groeten niels
 
Dimlicht en grootlicht zijn 2 aparte lampen bij de Z1000.
Er moet een H7 fitting in.
Je kan niet beide lampen tegelijk laten branden tenzij je in allebei een H7 lamp doet maar dan heb je geen grootlicht meer.
En heeft je zwager dit topic al gezien Z1000 - Z750 - Z750S - Plaza nr. 42
 
hey Lui


ik had een vraagje me zwager heeft een z1000 en nou wil hij xenon en dan meteen dat de lampen branden als dimlicht moet je dat door verbinden of is daar iets speciaals voor ??


groeten niels

iets speciaals......heb je de dubbellichtmodule van www.veiligmotorrijden.com al gezien ??


Mauz,dat je dat niet weet :X :+



O-) ;)
 
Laatst bewerkt:
In combinatie met xenon verlichting kan je de dubbele lampen module wel vergeten.
Je kan een xenon lamp niet op 40% laten branden ;)

Ik zou in de dimlicht lamp unit een xenon K8000 monteren. Dat geeft ook savonds meer dan voldoende licht. En in de grootlicht lamp unit een K6000 ;)

Oh dat heb ik al :+

K6000 is een beetje blauwig dus valt overdag erg goed op tussen de rest van het verkeer. En als je dan al eens je grootlicht aan zet dan schijn je met die K6000 (wit) zo ver dat je, je afvraagd of het wel avond / nacht is :+
 
In combinatie met xenon verlichting kan je de dubbele lampen module wel vergeten.
Je kan een xenon lamp niet op 40% laten branden ;)

Ik zou in de dimlicht lamp unit een xenon K8000 monteren. Dat geeft ook savonds meer dan voldoende licht. En in de grootlicht lamp unit een K6000 ;)

Oh dat heb ik al :+

K6000 is een beetje blauwig dus valt overdag erg goed op tussen de rest van het verkeer. En als je dan al eens je grootlicht aan zet dan schijn je met die K6000 (wit) zo ver dat je, je afvraagd of het wel avond / nacht is :+
sorry,ik had de vraag verkeerd gelezen :X :X

xenon kan inderdaad niet icm met dubbellicht
 
hey Lui


ik had een vraagje me zwager heeft een z1000 en nou wil hij xenon en dan meteen dat de lampen branden als dimlicht moet je dat door verbinden of is daar iets speciaals voor ??


groeten niels

Kom met je zwager hierheen:

full



kan hij gelijk alle variaties op het lichtthema zien en bespreken.

*D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan