vraag over gs850g van 1983

soezoekie

Rookie
25 feb 2002
4
0
Drenthe
Ik heb grote carburateurproblemen met een Suzuki gs850g van 1983.

Wanneer ik de benzinekraan open zet, komt de benzine uit het filterhuis stromen. Ik denk dat de vlotterhoogte niet goed is. Ik heb deze afgesteld volgens het onderdelenboek op 25mm. Alleen heeft mijn 850 vacuum carburateurs en staan in het boek de oude carburateurs met tuimelaars beschreven.

Weet iemand wat de vlotterhoogte voor de vacuumcarburateurs is?

Martin
 
Aan de vlotternaalden ligt het volgens mij niet. Deze zijn schoongemaakt en wanneer ik benzine boven de naald laat staan en heel licht tegen de naald aandruk dan dicht deze hem af.

Ik heb het niveau ook een keer wat hoger gezet zodat de naald eerder sloot. Geen last van stromende benzine maar ik kon alleen door heel langzaam het gas te openen en ongelooflijk lang met koppeling te slippen wegrijden. De motor had totaal geen kracht door te weinig benzine in de vlotterkamer.

De vorige eigenaar heeft de carburateurs afgesteld terwijl de zeefjes boven de vlotternaalden verstopt waren. Ik had vier verschillende vlotterniveau's.

Ik denk dat ik volgende week maar de Daytona CE ga ophalen heeft tenminste injectie en niet die kl..te carburateurs.
 
Hehe... tegen de tijd dat je die koopt zijn alle modellen uitgerust met injectie vanwege emissie-eisen enzo.
Power-Commander is dus kennelijk de toekomst en sproeiers en naalden gaan verouderen.
 
ff een piccie van je racemonster!!! :P

82Suzuki850G.jpg
 
Kon je het weer niet laten Raging :(

Ben vandaag weer met dat kreng bezig geweest maar weer geen succes. Ik stond op het punt om de kloofbijl te pakken en dat kreng .... :r

Zet nu een advertentie op marktplaats als sloop/loop. Koop over twee jaar wel de Daytona, tot die tijd maar de auto gebruiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan