Vraag over motortransport vanuit Oostenrijk

WorldOfDreams

Rookie
31 mrt 2016
5
0
Emmen
Hallo,

Ik heb een vraag over het laten vervoeren van een motor vanuit Oostenrijk en hoop dat iemand mij hier misschien verder mee kan helpen... :X

Ik verblijf momenteel in Mayrhofen (Tirol) en zal enigszins onverwachts 1 april huiswaarts keren. Nu zit ik met het probleem motor, en vrees ik dat ik die niet rijdend thuis zal krijgen. Overigens rijdt de motor nog wel, maar 1000 km ben ik niet zo zeker van..

Ik ben nu rond aan het bellen voor transport, maar het is op onwijs korte termijn en dat besef ik zelf ook heel goed..

Weet er iemand misschien een bedrijf wat op korte termijn al motortransport kan verzorgen?
En heeft er iemand ervaring met het laten transporten van zijn of haar motor?

Ik hoor graag van jullie :]
full
 
Kijk op ushipme.com . Daar kan je jouw lading aangeven etc etc, en daar kunnen transporteurs op inschrijven. Soort van marktplaats maar dan met vervoerders. Je kan er een foto uploaden. Ik zou ook aangeven of jij bijvoorbeeld een vorkheftruck bij het laad- en lospunt hebt, vooral grote vrachtwagens hebben die nodig. Maar er rijden dagelijks ook tig-busjes tussen de Alpen en Nld. Die site en de reacties kunnen erg snel gaan. Evt de motor daar tijdelijk voor weinig bij een boer achterlaten totdat-ie wordt opgehaald.
Prijsidee: Povlakte -Nld met Honda brommer ca 240euri, in een bus van voordeur tot voordeur.
 
Hallo,

...enigszins onverwachts
...het probleem motor, en vrees ik dat ik die niet rijdend thuis zal krijgen. Overigens rijdt de motor nog wel, maar 1000 km ben ik niet zo zeker van..
...
Klinkt alsof je een ongeval hebt gehad met de motor? -O-

Want als de motor nog wel rijdt, heb je dan geen familielid/kennis/vriend die voor jou naar daar wil gaan en je motor gewoon naar huis rijdt, eventueel tegen een kleine vergoeding?
 
Wat mankeert er dan aan dat je geen 1000km meer kan rijden? Klinkt alsof er iets ernstigs mee aan de hand is!
 
Terug
Bovenaan Onderaan