Vraag over oude Z1000 streetfighter

sideburns

MF veteraan
7 nov 2001
1.384
0
s-Hertogenbosch
Ik heb een vraag, waar iemand hier vast antwoord op kan geven.

Ik heb vorig jaar bij SoT een FJ1200 streetfighter gezien met een Z1000 frame.
Ofwel heb ik een Z1000 streetfighter gezien met een FJblok er in. ;) Tis maar hoe je het bekijkt.

Anywayz ik kan dat kreng dus niet meer terugvinden. Heb zo'n uur GeGOOLGEd zonder succes.
Weet iemand nog welke fiets dit was? Was het een Nederlander? Kent iemand toevallig deze vent/motor? Iemand toevallig nog foto's ervan. Ik had vorig jaar geen camera bij.

Na het compleet verbouwen van mijn motor vorige winter, begint het toch weer te jeuken. Vrees dat het toch een caféracer/streetfighter gaat worden.
Ik wil graag in contact komen met hem omdat ik wil weten hoeveel problemen hij is tegen gekomen met het frame.

Dus, als iemand iets bruikbaars weet :9
 
Hier ff wat rondgezocht zonder resultaat ;(

Bierelier: Heb jij nog foto's van vorig jaar? Kun jij daar eens door heen bladeren?
Kwam ook Rooie Stier tegen met aardig wat foto's heb jij hem misschien op de gevoelige (digitale) plaat gezet.
Max? Niels? Iemand!?!

M'n geheugen (zeer onbetrouwbaar) zegt dattie grijs was. :9
 
98.jpg


Jaaaa!!! Ik heb hem. :9
O.K hij's niet grijs.
O.k. hij stond er in 2002 ipv. 2003 (dattikhem dan toch heb onthouden maakt de fout hierboven weer goed ...Ahum)
O.k. bij nadere inspectie is het een XJR-blok. Maar da's gewoon een traag FJ blok.
;)

Vraagt blijft wel staan. Wie kent de eigenaar van deze fiets?
MAX? Jij viel ook in de prijzen dat jaar. Kent Uwes deze misschien?
 
Ik zag donderdag nog een 1000 tekoop van 77 vroeg er geloof ik 2700 E voor
Blijft toch altijd nog een speciale fiets
 
Yep, gixxerron al gemaild hierover. Frame van een 750 heb ik en lijkt een heel eind bruikbaar.

Wort een leuke winter dit jaar 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan