Vraag over spuitwerk

Rembo

Die hard MF'er
7 jan 2002
280
0
Eindhoven (Noord Brabant)
Ik ben afgelopen weekend met de motor op pad geweest en heb, gezien de weersomstandigheden, de fiets maar op een aanhanger achter het blik gehangen.

Nu had ik bij het vastzetten blijkbaar op één plek vergeten een oude doek tussen de spanband en de kuip te doen, waardoor op een hoek van de kuip de lak eraf is gesleten tijdens het vervoer ;(
Omdat dit er natuurlijk niet zo heel fraai uiziet, wil ik dit bij laten spuiten.

Kan iemand mij vertellen:
- of hiervoor het hele rechterkuipdeel gespoten moet worden (inclusief bestickering lijkt me dit een dure grap);
- waar ik een betaalbare spuiter kan vinden, liefst in de buurt van Brabant, maar verder weg is in principe ook geen probleem.

Grtz!

Remco
 
denk dat dure grap wordt helaas,

Ik heb ff rondgebeld en in Boekel een adres gevonden dat voor 365 gld een compleet kuipdeel spuit, is in ieder geval dus nog te betalen. Alleen de beschadiging bijwerken schijnt erg lastig te zijn (lees: niet te kunnen), omdat het een 3-lagen-lak betreft. :?

of nieuw kuipdeel zoeken op de sloop

Ik denk dat het lastig wordt nog een goed uitziende te vinden, die dan ook nog eens roze bestickering heeft (wazige jap trouwens, die die kleur ooit bedacht heeft voor deze fiets), ik denk trouwens dat ik dat sowieso niet red voor minder dan die 365 gld (ehm sorry, €165,63).

anywayz, toch bedankt voor de tip!

Grtz!

Remco
 
Op maandag 07 januari 2002 14:13 schreef Rembo het volgende:
Ik heb ff rondgebeld en in Boekel een adres gevonden dat voor 365 gld een compleet kuipdeel spuit, is in ieder geval dus nog te betalen. Alleen de beschadiging bijwerken schijnt erg lastig te zijn (lees: niet te kunnen), omdat het een 3-lagen-lak betreft. :?
Heb je naar Groen gebeld :?
Het kan ECHT WEL goedkoper... Ik heb mijn onderkuip ook voor minder laten spuiten.

Trouwens zorg er voor dat je OF je hele motor brengt OF dat je de aansluitende kuipdelen meeneemt.. ( ivm kleurverschillen.)
 
Ik ben afgelopen weekend met de motor op pad geweest en heb, gezien de weersomstandigheden, de fiets maar op een aanhanger achter het blik gehangen.

Nu had ik bij het vastzetten blijkbaar op één plek vergeten een oude doek tussen de spanband en de kuip te doen, waardoor op een hoek van de kuip de lak eraf is gesleten tijdens het vervoer ;(
Omdat dit er natuurlijk niet zo heel fraai uiziet, wil ik dit bij laten spuiten.

Kan iemand mij vertellen:
- of hiervoor het hele rechterkuipdeel gespoten moet worden (inclusief bestickering lijkt me dit een dure grap);
- waar ik een betaalbare spuiter kan vinden, liefst in de buurt van Brabant, maar verder weg is in principe ook geen probleem.

Grtz!

Remco

lak stift misschien???
 
Terug
Bovenaan Onderaan