vraag remblokken cb250n

bleu

MF'er
25 mei 2004
65
0
oostende
hallo kheb juist een cb250n gekocht maar de remblokken zijn wat versleten
zou er iemand mij kunnen mij kunnen vertellen wat de prijs is als ik nieuwe laat steken bij de garagist voor- en achter .Komt dit veel goedkoper uit als ik dit eventueel zelf doe want dat zou een hele opgave zijn denk ik of valt dat al bij al nog mee want ik heb er helemaal nog geen ervaring mee. Ook rutelt mijn ketting wat,wat betekent dit ketting en tandwielen aan vervanging toe ?
Alvasr bedankt als jullie mij kunnen helpen ik steek er ondertssen een fototje bij van mijn cb250n bij.

is nu toch gelukt om een foto toetevoegen achter hem te verkleinen.
deze heeft een 6-bak inplaats van een 5-bak wat voor voordeel haal ik daar uit ?

Bijlage: CB250N.jpg

wrom vervang je het zelf niet??
is veel goedkoper dan te laten doen. heb ooit een achterrem revisie laten den was ik 100 euro voor kwijt.
deznoods wil ik je nog wel helpen.
suc6

zou leuk zijn als je zou helpen maar 'k heb eraan gedacht om een werkplaats handboek te kopen zodat alles duidelijk word uitgelegt 'k denk dat het me wel zou lukken me een handleiding bij de hand. *D

Voordeel als jet het zelf doet, het geld wat je niet aan de garage geeft koop je onderhoudsboek voor en nog veel meer. Kun je meteen alles goed schoonmaken en invetten, nieuwe remvloeistof en misschien nieuwe remleidingen. Ben je beter mee af dan laten doen.

Is een paar uurtjes lekker knutselen en je kunt hem meteen poetsen waar je anders niet makkelijk bij komt.

ja maar voor zo'n onderhoudsboek van een honda cb250n , waar ergens zou ik dit kunnen kopen ik woon namelijk in belgie en heb geen enkel idee waar ik deze zou kunnen halen.

zo een boekje kan je bij elke betere motorzaak bestellen.ik woon in de buurt van antwerpen,als je niet te ver woont en je hebt eens hulp nodig.

wek ik woon helemaal in oostende en met zo'n cb250n is dat wel een eindje rijden
maar als het echt zou nodig zijn laat ik iets van me horen alvast bedankt.

Terug
Bovenaan Onderaan