Vraag van een beginnend motorrijder

@Wanne-B, ik heb inderdaad het inderdaad voor een mooi prijsje gekregen. Heb er gelijk een uitstekende jas, broek, laarzen en handschoenen bij gehaald.
 
@Wanne-B, ik heb inderdaad het inderdaad voor een mooi prijsje gekregen. Heb er gelijk een uitstekende jas, broek, laarzen en handschoenen bij gehaald.


En een paar bakken koffie mag ik aannemen?! ;)

Meld je anders even in het Nijmegen Topic in de regionaal sectie. Kun je een keertje.meerijden, kijken of dat wat is voor je en we weten de mooie wegen natuurlijk :)
 
Natuurlijk vond al het maat en paswerk plaats onder het genot van een bakje koffie ;)
Ik zal eens even kijken in de betreffende topic Revox, bedankt voor de tip! :)
 
Goede keuze hoor! Dit was ook mijn lesmotor bij rijschool Paul Lam.

Ik ben zelf ook regelmatig omegeving Berg en dal te vinden. Leuke weggetjes en ook richting duitsland zijn genoeg mooie wegen te vinden :)
:^

In mijn tijd reden we nog op ER-5'jes bij Paul Lam :X

Maar richting Duitsland zijn mooie stukjes, Reichswald e.d. is erg mooi rijden :]
Genoeg mooie wegen rond Nijmegen te vinden.

En wat betreft Termaat *O*

Veel plezier met je motor :)
 
Als ik jou was zou ik gaan voor een R6 uit 2003. Prachtige machines, er zijn geen betere!

Heee das toevallig, heb er net eentje in de aanbieding! Kopen ;)
 
Vandaag m'n eerste motor opgehaald! Hij rijdt heerlijk :)
Had alleen de thermo voering in m'n jas moeten laten zitten :P

Hier is 'ie dan ('t kapje komt er nog een keer vanaf, die vind ik toch niet zo mooi ;) ):

full
 
Vandaag m'n eerste motor opgehaald! Hij rijdt heerlijk :)
Had alleen de thermo voering in m'n jas moeten laten zitten :P

Hier is 'ie dan ('t kapje komt er nog een keer vanaf, die vind ik toch niet zo mooi ;) ):

[afbeelding]

Goede keus, ga je veel plezier van hebben

Het kapje misschien beter na de winter weg halen, alle beetjes kuip helpen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan