Vraag: Wat is mijn zzr uit '98 waard ??

Vosjuh

MF veteraan
1 aug 2005
3.115
1
Ik heb een Kawasaki ZZR uit '98 met 33.000 op de klok...Wil graag een supersport maar heb geen id wat ik voor mijn ZZR moet vragen, ik heb er 3600,- voor betaald in augustus 2005. (in aug 2005 stond er 26.000 op de klok)

Her en der wat kleine krasjes, maar verder ziet ie er goed uit.

Remschijven voor vervangen, remblokken vervangen, tandwielen en ketting vervangen en een gloednieuwe Michelin Pilot Power eronder gezet (500 km mee gereden)

full
 
wat de gek er voor geeft ,zou hem overal aanbieden voor een prijs die je in je hoofd heb
:] :] :] :] :] :] :] :]



p.s. ziet er strak uit suc6
 
Gewoon hetzelfde vragen als wat jij er verleden jaar voor hebt betaald. Als ik zo op marktplaats kijk willen ze allemaal goud geld voor d;r fiets, en lijkt die 3600 best een redelijke vraagprijs.

Denk dat je dan op 3300-3400 zal gaan uitkomen?
 
Ik heb een Kawasaki ZZR uit '98 met 33.000 op de klok...Wil graag een supersport maar heb geen id wat ik voor mijn ZZR moet vragen, ik heb er 3600,- voor betaald in augustus 2005. (in aug 2005 stond er 26.000 op de klok)

Her en der wat kleine krasjes, maar verder ziet ie er goed uit.

Remschijven voor vervangen, remblokken vervangen, tandwielen en ketting vervangen en een gloednieuwe Michelin Pilot Power eronder gezet (500 km mee gereden)

(Afbeelding)

FF off-topic sorry; hoe bevallen die Pilot Powers onder een ZZR 600?? Ben met name geinteresseerd in de levensduur en leuk om te weten of je nu ook van alles aan de grond rijdt met deze schijnbaar superband.

BVD

On-topic: Je kan makkelijk 3600 Eetjes vragen, er staan op marktplaats oudere fietsen met meer km's voor dat bedrag. Laat staan bij de dealers. Suc6 ermee
 
Een ZZR uit '98?

....Oh Jouw ZZR

hmmm,... tja, ehrm,... uhhhh, Tja,... hoe zeg je dat tactvol...?






:+ :+ :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan