Vraag: Welke minister rijd motor?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twinner

MF veteraan
4 jul 2006
1.981
262
Barneveld
Dag mede-forummers,

Ik heb een vraagje:

Welke van de onderstaande ministers rijden motor?
Kan niet zeggen waar het voor is maar het is niks "slechts" :P .
Het gaat om het volgende lijstje:

Koenders, Donner, van der Hoeven, Cramer, Plasterk, van Middelkop, Eurlings, Verburg, Klink, van der Laan, Hirsch Ballin, Rouvoet, Balkenende, Bos, Verhagen, ter Horst.

Alvast bedankt!
 
ZcyrwlaIC.jpeg


_O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Dag mede-forummers,

Ik heb een vraagje:

Welke van de onderstaande ministers rijden motor?
Kan niet zeggen waar het voor is maar het is niks "slechts" :P .
Het gaat om het volgende lijstje:

Koenders, Donner, van der Hoeven, Cramer, Plasterk, van Middelkop, Eurlings, Verburg, Klink, van der Laan, Hirsch Ballin, Rouvoet, Balkenende, Bos, Verhagen, ter Horst.

Alvast bedankt!
Geen volgens mij...
De vorige minister van verkeer, Carla Peijs rijd motor....
 
minister van verkeer en van sport zouden motor moeten rijden. Dan weet de meneer van verkeer waarom je de regels rond de motor op de weg niet hoeft aan te passen en de minister van sport kan dan even een potje vrij maken voor wat subsidies en minder strenge regels qua geluids"overlast" bij circuits.

Als figuren als balkeende op een motor gaat stappen blijf ik binnen :+ Laat hem eerst maar leren skateborden })
 
Laatst bewerkt:
oke bedankt!

Ging namelijk om iets motorgerelateerds en ik wou een motorrijdende minister natuurlijk voortrekken :Y

Aangezien niemand rijd selecteer ik zelf wel wie en wat.

nogmaals bedankt! *O*
 
Hirsch Ballin schijnt een wilde te zijn geweest en reed in zijn jeugd Harley Davidson,....als je goed kijkt zie je dat nog steeds een beetje aan hem,...dat stoere! ;)
 
Er was toch zo'n enthousiaste politicus die een witte Ducati reed? Wie was dat ook alweer, leuke vent. Of was die staatssecretaris en geen minister?

Oh, het is 'gewoon een politicus':
CDA-er Wim van de Camp over zijn Duc 848
er is een filmpje dat ie van de stoep af rijd en zijn balans verliest tussen 2 auto's in....even zoeken

http://www.eenvandaag.nl/binnenland/34753/de_week_van_wim_van_de_camp (De Week van... Wim van de Camp)

op 10.31 met een r1
 
Laatst bewerkt:
er is een filmpje dat ie van de stoep af rijd en zijn balans verliest tussen 2 auto's in....even zoeken

http://www.eenvandaag.nl/binnenland/34753/de_week_van_wim_van_de_camp (De Week van... Wim van de Camp)

op 10.31 met een r1
Ongeveer bij 2:25 is dat.
Ach, het is net een mens he. Voor een CDA'er is hij best oké. ;)
 
Wel pijnlijk hoe hij laat zien dat het een nieuwe motor voor hem is ;)
Heeft hij z'n 848 ingeruild? Zonde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan