vraag,

8 apr 2022
3
0
hallo ik ben nieuw, ik heb een motor navigatie 4.3 igo motor primo 2.4 en ga deze weer monteren op mijn piaggio nadat ik hem had verwijderd omdat andere niet met hun handen van mijn motor af konden blijven. nu is gelukkig die klus einde verhaal en heb ik eindelijk de navigatie weer gevonden.
echter bij het opstarten start hij niet standaard het PL programma maar windows ce op en moet ik lopen klo..en om dat navigatie programma aan de praat te krijgen
helaas hebben ze mijn styler pen al eerder geleend maar die hoop ik dat ze nog kunnen leveren.
maar hoe los ik dit windows geneuzel op? of is dit dat windows weer geupdate moet worden?
graag jullie hulp een 62 jarige digibeet
mvg B v Herwaarde
 
hallo ik ben nieuw, ik heb een motor navigatie 4.3 igo motor primo 2.4 en ga deze weer monteren op mijn piaggio nadat ik hem had verwijderd omdat andere niet met hun handen van mijn motor af konden blijven. nu is gelukkig die klus einde verhaal en heb ik eindelijk de navigatie weer gevonden.
echter bij het opstarten start hij niet standaard het PL programma maar windows ce op en moet ik lopen klo..en om dat navigatie programma aan de praat te krijgen
helaas hebben ze mijn styler pen al eerder geleend maar die hoop ik dat ze nog kunnen leveren.
maar hoe los ik dit windows geneuzel op? of is dit dat windows weer geupdate moet worden?
graag jullie hulp een 62 jarige digibeet
mvg B v Herwaarde
Er is wel een topic over, over IGO.


 
hallo ik ben nieuw, ik heb een motor navigatie 4.3 igo motor primo 2.4 en ga deze weer monteren op mijn piaggio nadat ik hem had verwijderd omdat andere niet met hun handen van mijn motor af konden blijven. nu is gelukkig die klus einde verhaal en heb ik eindelijk de navigatie weer gevonden.
echter bij het opstarten start hij niet standaard het PL programma maar windows ce op en moet ik lopen klo..en om dat navigatie programma aan de praat te krijgen
helaas hebben ze mijn styler pen al eerder geleend maar die hoop ik dat ze nog kunnen leveren.
maar hoe los ik dit windows geneuzel op? of is dit dat windows weer geupdate moet worden?
graag jullie hulp een 62 jarige digibeet
mvg B v Herwaarde
Niet meer gebruikt sinds 2019 misschien?
 
ik heb anders nog wel een nieuwere unit te liggen, begin 2021 werkend weggelegd ;-)
 
Misschien dat je dit bedoeld, traag opstarten.

Opstarttijd van iGO versnellen
Duurt het langer dan 30 seconden voor de iGO Primo software start? Dan hier wat handige tips:
1. In de tip hierboven staat beschreven waar je je eigen routes neer zet om vervolgens te laden in iGO. Hoe meer routes hier staan, hoe langer het duurt om iGO op te starten. Je kan deze routes verwijderen, maar als je ze wil bewaren kun je ze ook eenmaal laden in iGO en dan weer opslaan. Voordeel is dat je de route een logische naam kan geven, maar ook dat je de route sneller kan laden. Ze worden namelijk nu in je profiel opgeslagen in een ander bestand.
2. Als je geen gebruik maakt van flits informatie zou je de bestanden hiervoor kunnen verwijderen, dit versneld de opstarttijd aanzienlijk. Flits bestanden staan in de map:
\Primo\Content\Speedcam\
Je kunt alle bestanden in die map verwijderen
https://www.motor-forum.nl/
 
Terug
Bovenaan Onderaan