vraagbaak zxr 750 bj. '89 en groene kuipruit

kawakikker

MF'er
11 mei 2005
82
0
Delft
Ik ben opzoek naar een kuipruit in de kleur groen voor een kawa zxr 750 '89 wie oh wie kan mij daar aan helpen.
:Y :Y :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een werkplaats handboek voor de ZXR 750 van 1989 t/m 1993 (model H t/m M)Het gaat over motorhandboek nr. 67 van uitgever Peters. Hier staan echt alle technische gegevens in die je maar wil weten over de kawasaki ZXR 750. En het is een uitgave in het Nederlands.

Mail naar Madgijs@hotmail.com als je nog interesse hebt!
 
Hoi bedankt voor de reactie maar ik ben net voorzien van een boek
ben nog wel opzoek naar een groene kuipruit.
Ik heb een werkplaats handboek voor de ZXR 750 van 1989 t/m 1993 (model H t/m M)Het gaat over motorhandboek nr. 67 van uitgever Peters. Hier staan echt alle technische gegevens in die je maar wil weten over de kawasaki ZXR 750. En het is een uitgave in het Nederlands.

Mail naar Madgijs@hotmail.com als je nog interesse hebt!
 
Dan moet ik je waarschijnlijk teleurstellen. Ik heb nog wel een heldere kuipruit liggen voor het model J (91/92), een orriginele demper, en een linker subframescherm (licht beschadigd in de kleur groen/wit/blauw).
 
ik heb een h model en ik ben al voorzien van een sebring demper en nog geen groene kuipruit jammerrrrrrrrrrrrrrrrrr maar ik heb geduld en weet je toevallig waar ik ze kan krijgen?
Dan moet ik je waarschijnlijk teleurstellen. Ik heb nog wel een heldere kuipruit liggen voor het model J (91/92), een orriginele demper, en een linker subframescherm (licht beschadigd in de kleur groen/wit/blauw).
 
Dan zou ik dit forum, marktplaats, speurders.nl en e-bay goed in de gaten houden. Volgens mij zijn er geen fabrikanten meer die ze nog maken voor de oudere modellen.

Succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan