Vraagie voor de Spijkenissers onder ons

Druiloor

MF'er
14 jul 2002
113
0
Spijkenisse
Zijn er meerdere Spijkenissers die last hebben van blinde debiele varkens die op de grote rotonde van de rechterbaan naar de middelstebaan naar de rechterbaan gaan(Dit schijnt sneller te zijn). Ik ben vandaag voor de 3e keer daar bijna aangereden, 2x met de motor en 1x met de auto. Ik wordt er strontziek van.
 
Ja, geweldig hè die ROTonde...snap jij waarom die lijnen erop staan???? :?

Gelukkig heb ik er zelf nooit last van, ik moet altijd de linkerbaan hebben :)
 
Ben er vorig weekend, voor het eerst in 12 jaar, nog geweest.
Mag dus kennelijk blij zijn niet platgereden te zijn........

Volgende keer dus extra goed uit mijn doppen kijken!
 
Ja, geweldig hè die ROTonde...snap jij waarom die lijnen erop staan???? :?

Gelukkig heb ik er zelf nooit last van, ik moet altijd de linkerbaan hebben :)
dus je rijd er nu nog, of hebben ze in het midden ook een afrit gemaakt. :+
Met de rijles nemen wij altijd drie of vier keer die rotonde om te oefenen :] dus ik denk dat het inderdaad een k....ding is
 
dus je rijd er nu nog, of hebben ze in het midden ook een afrit gemaakt. :+
Met de rijles nemen wij altijd drie of vier keer die rotonde om te oefenen :] dus ik denk dat het inderdaad een k....ding is


Haha, je zou het wel denken ja, maar die ROTonde is zo vaag dat je zonder van baan te verwisselen uiteindelijk op een afrit komt. Hij schijnt ontworpen te zijn door die kunstenaar Escher. Zie hier zijn eerste ontwerp:

full
 
Als er niemand op de rotonde is kun je hem idd wel heerlijk nemen door hier en daar een stukje af te snijden en vol gas erover heen te gaan. *D

het probleem komt volgens mij doordat mensen niet helemaal snappen hoe je op zo'n rotonde moeten rijden (vraag me niet hoe dom je dan bent maar goed)

Ik heb zelfs weleens iemand met zijn auto linksom zien gaan!! en het was niet iemand die stoer wilde zijn maar iemand die gewoon echt dacht dat je zo moest gaan (!!!)
 
nou snijden doe ik alleen als het toelaatbaar is })
bij mij hangt het gewoon van de situatie af soms niet
veel vaker wel :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan