Vraagje aan de Bakstenen onder ons.

Gezellig toch :+

Wat krijgt Jan van Sint....de Bijlmer erbij!

Alsjeblieft :z


Danksjjj Sinterklaasje..... maar het is geleuft ik andersom......enne...who wants the Bijlmer enniewee?

Ik heb overigens gekozen voor Noord...... :X :X
 
Even een zijsprongetje.
Ik vraag me af (wegens dichte mist vandaag is de vraag gerezen) wanneer motoragenten het voor gezien (moeten) houden?
Is niet-gaan-rijden dan een vrije keuze van hen, of een soort dienstorder?
Beetje verstandig motoragent houdt t af en toe een paar uurtjes voor gezien en misschien een dag of 5 per jaar helemaal.
Maak ongeveer 1 of 2 keer per jaar mee dat echt via de regionale meldkamer de motorrijder "binnengeroepen" worden.

Voor mij...vrije keus 8-) soms veel storing en ruis op de mobilofoon O-) :P



Relax is een kantoorpikkie, die mag alleeen maar naar die FJRren kijken :X :X
 
Beetje verstandig motoragent houdt t af en toe een paar uurtjes voor gezien en misschien een dag of 5 per jaar helemaal.
Maak ongeveer 1 of 2 keer per jaar mee dat echt via de regionale meldkamer de motorrijder "binnengeroepen" worden.

Voor mij...vrije keus 8-) soms veel storing en ruis op de mobilofoon O-) :P
Relax is een kantoorpikkie, die mag alleeen maar naar die FJRren kijken :X :X
:) :) Meestal wel, ni altijd. Acties doet-ie mee. En binnenkort zeker :9~ , jaloerse bok }) :)
 
Die motorsmerissen houden het constant voor gezien.

Die rijden in dit weer nét ver genoeg voor het volgende koffie-adres.......ofwel Baksteen doet een bakkie ;) ;)

Of gelooft iemand hier écht in Bakkie de Bikkel?????? :X :X
 
Nou ik werd vorige weeg aangehouden niet door een motoragent maar een auto.
Ja niet zomaar een auto een aude Opel astra blauw. Nou ik haalde hem in met een iets hardere snelheid en ik zag dat hij ook vaard ging maken dus ik ook natuurlijk. Bij de stoplicht op de rand weg werd ikstaande gehouden door enn klote Opel ASTRA dat ding valt nog net niet uit elkaar. Er zaten twee politie mannen in en ik vroeg naar hun ID en klopte ook nog. Nou geloof mij dan voel jij je genaait.
 
je ziet de bakstenen met alle weersomstandigheden de weg op gaan.
hoe houden jullie jezelf droog en warm? meestal is het een soort leren pak waarin die gasten zitten. Na een uurtje of wat ben je toch doorweekt, of bevroren? lijkt mij?
 
je ziet de bakstenen met alle weersomstandigheden de weg op gaan.
hoe houden jullie jezelf droog en warm? meestal is het een soort leren pak waarin die gasten zitten. Na een uurtje of wat ben je toch doorweekt, of bevroren? lijkt mij?
Volgens mij hebben ze ook textielpakken hoor.
 
Anonieme Honda's ipv OPVALLENDE BMW motoren in politiekleuren om meer als struikrover te kunnen opduiken achter jou!!! :X

That's why!! :+
 
Nou ik werd vorige weeg aangehouden niet door een motoragent maar een auto.
Ja niet zomaar een auto een aude Opel astra blauw. Nou ik haalde hem in met een iets hardere snelheid en ik zag dat hij ook vaard ging maken dus ik ook natuurlijk. Bij de stoplicht op de rand weg werd ikstaande gehouden door enn klote Opel ASTRA dat ding valt nog net niet uit elkaar. Er zaten twee politie mannen in en ik vroeg naar hun ID en klopte ook nog. Nou geloof mij dan voel jij je genaait.

Jemig!


:P
 
Terug
Bovenaan Onderaan