Vraagje aan de dames

Hé, leuke topic.
Laat ik ook m'n verhaal maar doen.
Ik heb, toen ik nog klein was, altijd gezegd dat ik na m'n auto, m'n motorrijbewijs zou gaan halen.
Is er toen niet van gekomen, jammer.

Jaren later leerden we iemand kennen die ook motor reed. Is nu nog een hele goede vriend van ons.
Die heeft ons flink aangestoken met het virus.
Dus manlief en ik allebei gaan lessen. Ik heb er zes lessen langer over gedaan, maar allebei in 1x.

Ik heb van één ding héél veel spijt. Dat ik het niet jaren eerder gehaald heb!!!!!!!!

Ik ben nu 30, en nee, geen midlife crisis.
Het mooie is wel. M'n vader heeft ook altijd motor gereden, die snapte het dus héél goed dat we dit wilden.
Vorig jaar november is m'n pa overleden. Ik had toen net een poosje m'n A, en we hadden net een motor gekocht.

Hij heeft ons dus nog zien rijden, en dat vind ik een héél fijn gevoel/idee.
Hij heeft nog geweten dat zijn meissie ook voor deze passie gevallen is.
 
Sorry dat ik als man ff reageer (als vrouw kan ik niet reageren namelijk)

Hij heeft ons dus nog zien rijden, en dat vind ik een héél fijn gevoel/idee.
Hij heeft nog geweten dat zijn meissie ook voor deze passie gevallen is.

dat vind ik heel fijn voor je,kan ik mij heel goed voorstellen.Geeft je een fijn gevoel en het idee dat ie bij je is als je rijdt. (heb ik tenminste wel)
Zelf heb ik mijn vrouw ook aangestoken 10 jaar terug en heeft nu zelf haar rijbewijs.
Was de eerste in mijn familie die weer op de motor stapte (rijbewijs haalde)na een ernstig ongeluk van mijn opa, die heeft mij helaas nooit zien rijden.Mijn ouders vonden het maar niks dat ik ging rijden.
Van mij vrouw's kant zijn er nu ook 2 die hun rijbewijs hebben gehaald,nadat ze een keer mee zijn geweest hoewel ze eerst bang waren voor motoren.

genoeg emoties................

motorrijden is gewoon lekker!
Als je er eenmaal mee besmet bent.............
 
Op donderdag 08 januari 2004 16:20 schreef smokie het volgende:
dat vind ik heel fijn voor je,kan ik mij heel goed voorstellen.Geeft je een fijn gevoel en het idee dat ie bij je is als je rijdt.

ja zo denk ik dus ook. mijn vriend van toen was helemaal weg van motoren maar nog wel te jong om er een te mogen rijden.hij heeft me toen behoorlijk aangestoken tot dat ongeluk... ook ik heb gevoel dat ie bij me is en zoiets heeft van:" goed zo meis! laat je niet kennen en doe vooral wat je leuk vind" (je leeft tenslotte maar 1x en ook over een stoeptegel kun je lelijk vallen)

ik geloof daar wel in, dat ie bij me is. hoewel ik verder niet geloof.
 
"dat vind ik heel fijn voor je,"

Thanx, zo te lezen komt dat bij meer meiden voor hier, zo'n soort verhaal.
Nu staat de motor binnen aan z'n druppelladertje. (Ga af en toe wel ff bij hem kijken hoor, en ff voelen hoe lekker hij zit :) )
Denk wel dat m'n eerste ritje dit voorjaar best emotioneel zal zijn.
Maar ook wel weer een heerlijk gevoel hoor, dat wel.

Weer lekker genieten, m'n pa zou niet anders willen.
En zou trots op me zijn.

Daarnaast vind m'n moeder het niet echt zo super.
Ze heeft er gewoon niets mee.
Ze vind het wel fijn voor ons dat we er lol in hebben.
 
Dames, de midlifecrisis begint niet op je 30e hoor. Die komt er pas ergens tussen 40 en 50, dus no worries ;)
 
Op vrijdag 09 januari 2004 17:29 schreef Cbr girl het volgende:
m'n pa zou niet anders willen.
En zou trots op me zijn.


>Hoe jij en de anderen dat beschrijven voel ik ook over m'n pa ( zie eerdere post)
Grappig is dat hè.
 
"dat vind ik heel fijn voor je,"

Thanx, zo te lezen komt dat bij meer meiden voor hier, zo'n soort verhaal.
Nu staat de motor binnen aan z'n druppelladertje. (Ga af en toe wel ff bij hem kijken hoor, en ff voelen hoe lekker hij zit :) )
Denk wel dat m'n eerste ritje dit voorjaar best emotioneel zal zijn.
Maar ook wel weer een heerlijk gevoel hoor, dat wel.

Weer lekker genieten, m'n pa zou niet anders willen.
En zou trots op me zijn.

Daarnaast vind m'n moeder het niet echt zo super.
Ze heeft er gewoon niets mee.
Ze vind het wel fijn voor ons dat we er lol in hebben.

emotioneel, maar ook mooi denk ik....
geniet van de rit als het weer voorjaar is.

jij ook motrol.
 
zo toch al veel mensen die een beschermengel met zich meedragen zeg...

ik heb mijn verhaal al ergens gepost hier, maar kreeg wel kippevel de eerste keer dat ik les had en had zelfs een traan in mijn ogen en ik wist gewoon dat mijn moeder me zag en trots was.... Houden dat gevoel, dames!!
 
Mijn vader was er erg op tegen dat ik op mijn 18de mijn motorrijbewijs ging halen.(In de 70ige jaren een uitzondering) Ga toch eerst je auto doen, was het commentaar. Rijbewijs gehaald en een motor gekocht. Natuurlijk foto's gemaakt. Ik kwam op een dag thuis van werk, vroeg mijn moeder of ik even naar de slager wilde gaan om wat vlees voor de kat te halen, wel ja doet ik even. Kom ik bij de winkel aan, motor parkeren, helm af en naar binnen. Kijkt de slager en zijn personeel me (vond ik) vreemd aan. Doe mijn bestelling: krijg ik te horen ben jij er een van... Ja, zeg ik. Je vader heeft ons een foto laten zien van jou op je motor. Heeft het altijd over jouw.
Conclusie: mijn vader was blijkbaar apetrots op zijn motorrijdende dochter. :}
Alleen heeft hij het nooit laten merken.
Laatst vertelde ik mijn moeder: ik ga binnenkort een motor kopen, wat denk je: kind wat fijn voor je, veel plezier.


:] :]
 
Ik ben nu 43 en ik had zo'n 12 jaar geleden een flinke dip. Daarna is het leven alleen maar mooier geworden (en als ik straks dat papiertje haal, is het helemaal *D )
 
Ik ben nu 43 en ik had zo'n 12 jaar geleden een flinke dip. Daarna is het leven alleen maar mooier geworden (en als ik straks dat papiertje haal, is het helemaal *D )

er is nog hoop voor me dus :)
word 3 maart 30 en heb het idee dat ik vanalles moet afsluiten...
einde jeugd weet je wel?
naja, zie wel. als er nou gezorgt word dat mijn 30ste verjaardag een gezellig feest wordt zodat ik in ieder geval vrolijk die 30 inga komt het vast wel goed met me ;) (heeft verder niets met midlife crisis te maken, want dat komt alleen bij mannen voor |( :+ )
 
er is nog hoop voor me dus :)
word 3 maart 30 en heb het idee dat ik vanalles moet afsluiten...
einde jeugd weet je wel?
naja, zie wel. als er nou gezorgt word dat mijn 30ste verjaardag een gezellig feest wordt zodat ik in ieder geval vrolijk die 30 inga komt het vast wel goed met me ;) (heeft verder niets met midlife crisis te maken, want dat komt alleen bij mannen voor |( :+ )
Jouw 30ste verjaardag wordt heeel gezellig })
 
Terug
Bovenaan Onderaan