vraagje aan de HD kenners

bart5

Die hard MF'er
18 mrt 2009
408
2
hallo

we hebben een nighttrain 2006 velg met 200 band in onze sportster gelepeld, nighttrain heeft normaal de belt pulley aan de linkerkant, sportster rechts.

de sportster pulley is smaller dan een nighttrain pulley denk ik, want met de sportsterpulley komt de belt tegen de rand van de band aan.

Nou kan ik alleen nergens vinden welke maten NT gebruikt, smallere belt/bredere pulley ? of juist niet ?

img5775go.jpg
 
Waarom zoek je dat soort dingen niet eerst uit :?

En wat zei google toen je ging zoeken op maten belt voor deze types?
en zoek eens naar een leveranciers van onderdelen. En zoek de belt van een XL en een NT op, en kijk welke specs daarbij staan.
 
Waarom zoek je dat soort dingen niet eerst uit :?

Kom op, waar is je gevoel voor avontuur !
Eerst doen, dan denken. Omdat het kan =)

ik ga je toch ook niet vertellen dat je eerst moet zoeken alvorens je onderdeel opnieuw bestellen ? :P
 
eerst doen dan denken is toch een prima instelling voor deze hobby ?

tis gelukt, kost wat alu spanen en een offset pully maar ik heb nog geen nighttrain achterwiel in een hardtain sportster voorbij zien komen.
 
..heb je nou een offset achterwielpully?
kom je kwa uitlijnen wel uit met de voorste(uitgaande as versnellingsbak)pully dan?


enn wat is dat voor frame?..L&L attackit?..edit..l&l is het iig niet zie ik net
meer ploaties?
 
Laatst bewerkt:
nee orginele sportster achterpully met een flinke spacer er op, en de motorpully moet 1 inch offset zijn, die is besteld.

ben benieuwd, het lijkt allemaal te passen

frame is weld on van bitter end choppers
 
Krijg je de voorpulley moer er nog op met een spacer van 1"?
 
Ik heb net een tandwiel geplaatst, spacer van 10mm, gaat nog net. Geen offset tandwielen te vinden.
 
een offset pulley komt op het blok, geen spacer, de spacer zit tussen velg en achterpulley

zodiac heeft toch de nodige offset tandwielen ? verder misschien deze wat voor je ? zit in duitsland dus voorkomt meteen import uit us

Transmission Sprockets Custom
 
een offset pulley komt op het blok, geen spacer, de spacer zit tussen velg en achterpulley

zodiac heeft toch de nodige offset tandwielen ? verder misschien deze wat voor je ? zit in duitsland dus voorkomt meteen import uit us

Transmission Sprockets Custom

Tnx, de enige die in de buurt komt kost 120 dollar, en heeft het verkeerde aantal tandjes.
Ik schrok al een beetje, maar 'gelukkig' eerder al voldoende gezocht.

Ik doen het maar met een spacertje :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan