Vraagje aan de mod(s) hier(en anderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sammie

MF veteraan
10 nov 2003
31.087
8.230
Assen
Denk je/jullie dat er ruimte/animo is voor een motorreizen/vakantie-uitrusting-te koop/gevraagd topic?
 
Tegen mijn verwachting in wordt er niet ingegerepen door een mod..
Misschien kan ik hier een aftrap doen met twee waterdichte :+ tenten, een zware katoenen vrijbuiter oostzee, slaapruimte voor 3 pers. en ruim leefgedeelte.
En geschikter voor op de motor, vooral voor een stel (2 pers. en bagage) een coleman alaska titanium 3, beide in zeer goede en weinig gebruikte staat.
richtprijs 60 en 50 euro.
 
Tegen mijn verwachting in wordt er niet ingegerepen door een mod..
Misschien kan ik hier een aftrap doen met twee waterdichte :+ tenten, een zware katoenen vrijbuiter oostzee, slaapruimte voor 3 pers. en ruim leefgedeelte.
En geschikter voor op de motor, vooral voor een stel (2 pers. en bagage) een coleman alaska titanium 3, beide in zeer goede en weinig gebruikte staat.
richtprijs 60 en 50 euro.

een stel, m/m, m/v , v/v ?
is wel belangrijk vind ik.
:+
 
Ik denk dat we dan ook een ander publiek gaan trekken. Ome Piet en Tante Sjaan die de caravan weggedaan hebben en van hun stoeltjes af willen. Parasollen, voortenttapijt, vriezertje.

Lijkt me geen strak plan.
 
.. Je denkt dat mensen zich apart gaan registeren om hier spul te koop aan te bieden?
 
Denk je/jullie dat er ruimte/animo is voor een motorreizen/vakantie-uitrusting-te koop/gevraagd topic?

ja hoor, denk het wel :Y

Ik denk dat we dan ook een ander publiek gaan trekken. Ome Piet en Tante Sjaan die de caravan weggedaan hebben en van hun stoeltjes af willen. Parasollen, voortenttapijt, vriezertje.

Lijkt me geen strak plan.

zetten we het in off topic toch, kunnen mensen van buiten af niets vinden en weten ze dus ook niet dat dit soort dingen ook op MF voorkomen...

maar an sich is er toch niet veel mis mee, dat ome piet ook langs zou komen.
zolang het redelijk motor gerelateerd is moet het goed zijn toch?
lijkt me wel lastig de grens te stellen, wat wel en wat niet te koop mag worden aangeboden...

een snugpak jas bijvoorbeeld.
is absoluut niet motor gerelateerd, hij is te lomp groot om onder een normale motor jas te passen...
en toch, wanneer ik ergens aan kom en het is kouder ben ik altijd super blij dat ik de snugpak kan aan doen, houd de kou goed buiten

maarja, dat zijn details denk ik

het idee vind ik zeker leuk
 
ik denk dat topic beter is wegens niet super aanbod inderdaad.
beetje net als die topics over de lidl, welke aanbiedingen ze dan weer hebben
als het toch te druk is voor 1 topic, dan kan dan alsnog een sub gemaakt worden toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan