vraagje aan de vrouwen

wat is het moooist

  • racer

    Stemmen: 98 75,4%
  • chopper

    Stemmen: 9 6,9%
  • anders

    Stemmen: 19 14,6%
  • beide

    Stemmen: 4 3,1%

  • Totaal aantal stemmers
    130
een mooie man in het leer... absoluut een racer :} :} :}


als zijn buik te groot is kan die chopper gaan rijden.. maar dan zal ik niet(snel)kijken :X
 
Meestal rijden jonge kereltjes met een te klein pikkie een racer, mannen met ballen rijden een all road. Gs of zo. O-)
 
SuperSport SuperSport SuperSport SuperSport SuperSport SuperSport SuperSport SuperSport SuperSport SuperSport SuperSport SuperSport SuperSport SuperSport SuperSport SuperSport SuperSport SuperSport SuperSport SuperSport SuperSport SuperSport SuperSport SuperSport SuperSport SuperSport SuperSport SuperSport

Totdat het je strot uit komt :P :9 O-)
Voor mij nooit dus


:+
 
Ik stem voor een racer voor mezelf. Alhoewel ik een naked ook best kan waarderen..
 
Ik ga nog steeds voor mijn SV'tje...ook al kan ik een SS natuurlijk ook bijzonder waarderen O-) Alleen ben ik gewoon verliefd op een twee cilinder....SV is makkelijk te rijden, je kan er heerlijk mee gooien en smijten, en is niet duur in de aanschaf!!


full
 
Meestal rijden jonge kereltjes met een te klein pikkie een racer, mannen met ballen rijden een all road. Gs of zo. O-)
Dusssss om de schijn hoog te houden rij jij ter compensatie de GS (of zo).... :r

Vriendinneke van Pigeon zegt: sport / supersport

(ik rij een 'racer', ben geen jong kereltje meer, voel me wel zo, en mijn pikkie ... 8-)
 
Laatst bewerkt:
Waar mijn voorkeur naar uitgaat???? Iets waar ik mij lekker op voel. Racer uitgeprobeerd....was leuk......chopper uitgeprobeerd....was ook leuk......Off Road....was erg funny en is nog erg funny.....en nu ben ik erg happy met mijn eigenbouw HD. Volgens mij veranderd met de rij-jaren ook je smaak en voorkeur.
 
Mijn vrouw ziet mij graag naked op mijn naked.

full


Helaas of niet :+ is dat alleen aan haar voorbehouden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan