vraagje aan de vrouwen

wat is het moooist

  • racer

    Stemmen: 98 75,4%
  • chopper

    Stemmen: 9 6,9%
  • anders

    Stemmen: 19 14,6%
  • beide

    Stemmen: 4 3,1%

  • Totaal aantal stemmers
    130
Ik vind een naked super maar de volgende (als ik ooit genoeg geld bij elkaar heb) wordt toch wel een racer hoor!!!
 
ik rij supersport omdat dat gaaf is..en waanzinnig lekker rijd...en bovendien vind alle mannen en vrouwen op een supersport...giga stoer :P :P :P
 
Ok krijgen jullie voorlopig geen naked vent te zien..

We zullen jullie leren!


Potjanlikkeme..
 
Racer :} m.n de v-twins in italiaans design :9~ maakt niet zoveel uit welke merk. Maar omdat ik niet zoveel geld op mijn bankrekening heb staan is het toch voor mij een japans v-twinetje geworden :]
 
Ik vind beide wel leuk. Choppers hebben iets stoerders over zich, en laten vaak bij 0 naar de 80 menig racer achter zicht. Echter daarna houd het weer op. Racers kunnen hard doorgaan, maarja, die lopen altijd zo weg te stinken in de volledig leren pakken die ze aanhebben.

Ik vind qua rijden een tour/sport tour het fijnst, ik denk voor achterop zitten choppers beter zijn (buddy seat), en voor een beetje racen een supersport (maar dan kom je in nederland niet verder dan de 2e versnelling).

Ligt er trouwens wel aan wie er op de chopper rijd. Ik zie er niet uit, maar rijdt dan weer wat pittiger op een chopper dan menig ander. Schaamranden op de chopper zijn nihil, en i.p.v. titanium kneesliders komen bij mij de vonken van de standard :+
 
en laten vaak bij 0 naar de 80 menig racer achter zicht. Racers kunnen hard doorgaan, maarja, die lopen altijd zo weg te stinken in de volledig leren pakken die ze aanhebben.

(maar dan kom je in nederland niet verder dan de 2e versnelling).

i.p.v. titanium kneesliders komen bij mij de vonken van de standard :+


godverdulleme...ik wil ook een shopper..... :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan