Vraagje aan moto collega's omg Leeuwarden

tsjah

MF veteraan
29 jan 2009
1.755
116
Leeuwarden
Wie weet een leuke weg omgeving LWD waar ik ongestoord m'n KD kan oefenen.
Ik pak vaak wel ff een klaverblad oid, maar ivm drukte moet je altijd uitkijken B| .

Zoek dus een rustige weg met veel lange doordraaibochten :Y
 
Weet alleen Tjalleberd bij Heerenveen twee rotonde's vlak bij elkaar heb ik het ook geleerd. Is niet zo heel druk.
 
Ben ook wel benieuwd ken ook maar weinig mooie bochtjes in de omgeving Ljouwert :]

Zijn toch zat mooie bochtjes rond Leeuwarden hoor,alleen niet erg veel voor n kd..
Wij deden dat destijds nog wel es op de nieuwe industriehaven Harlingen..Lekker rustig,nauwelijks verkeer 's avonds..Is 1 echt mooie bocht,gewoon telkens heen en weer..
Nu doen we t nooit meer..We rijden geen racers meer.. :N
spaansen2.jpg


spaansen.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nu doen we t nooit meer..We rijden geen racers meer.. :N


Nee nee nee dag zeg je verkeerd. Het had moeten zijn:


Nu doen we t nooit meer..We rijden geen racers meer.. *O*


Overigens geen tips van mijn kant. Ik rij liever de korte flits-flats bochtjes.
 
Laatst bewerkt:
Zijn toch zat mooie bochtjes rond Leeuwarden hoor,alleen niet erg veel voor n kd..
Wij deden dat destijds nog wel es op de nieuwe industriehaven Harlingen..Lekker rustig,nauwelijks verkeer 's avonds..Is 1 echt mooie bocht,gewoon telkens heen en weer..
Nu doen we t nooit meer..We rijden geen racers meer.. :N
[afbeelding]

[afbeelding]


Is idd ook een mooi bochtje :]
 
Gisteren even op het nieuwe industrie terrein bij Harlingen geweest, SUPER TIP :Y
(Lees nieuwe haven van Harlingen).

Verder ook een goeie tip gekregen van een bekende.
Ga vanuit Harlingen richting de afsluitdijk en neem afslag Zurich (echt waar).
Neem dan NIET de afslag naar Sneek maar Zurich zelf, op het einde van de weg linksaf over het viaduct.
Je kunt daar een mooi rondje maken door de snelweg richting Harlingen weer op te draaien en afslag Kimswerd te nemen.
Zo rij je vervolgens weer richting afsluitdijk en neem je dezelfde afslag :Y

Leuk rondje *O*
 
Gisteren even op het nieuwe industrie terrein bij Harlingen geweest, SUPER TIP :Y
(Lees nieuwe haven van Harlingen).

Verder ook een goeie tip gekregen van een bekende.
Ga vanuit Harlingen richting de afsluitdijk en neem afslag Zurich (echt waar).
Neem dan NIET de afslag naar Sneek maar Zurich zelf, op het einde van de weg linksaf over het viaduct.
Je kunt daar een mooi rondje maken door de snelweg richting Harlingen weer op te draaien en afslag Kimswerd te nemen.
Zo rij je vervolgens weer richting afsluitdijk en neem je dezelfde afslag :Y

Leuk rondje *O*

Daar reden wij idd ook wel es rond.Wat daar ook leuk is,is richting Sneek,afrit Makkum,onder viaduct door en direct weer terug richting Zurich..Fantastische oprit,heel mooi S bocht is t..Daarna is afrit Harlingen ook mooi.Hele lange afrit,flauwe bocht en aan t einde knijpt ie nogal.Denk daar goed om,want je komt er met n rotgang op af..
Kan erg hard daar op die afrit.. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan