vraagje betreffend mobiel flitsers

Dindo

mumble master
28 aug 2007
4.735
124
Hoogezand
hallo allemaal
kort verhaal
laatst geflitst van uit eenauto wegens te hard rijden
nu kan je via mijn politie .nl de foto hiervan opvragen en nog enkele gegevens met link
nu zag ik 2 verbalisanten staan en dit trok mn nieuwsgierigheid dus hier op geklikt en blijkt dus gewoon 2 keer een en de zelfde persoon te zijn

is in dit moment niet de meting ongeldig of heeft dit geen gevolgen voor de boete ?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij bedoelt hij dat hij met de auto is geflitst door een mobiele flitser.
Op mijnpolitie.nl (website) kan je de foto opvragen, bij de foto worden de verbalisanten genoemd (agenten in functie) maar de vermelde agenten (2) blijkt een en dezelfde te zijn.

Naar mijn idee is de meting gewoon geldig aangezien er wordt gewerkt met een flitssysteem, als je door een vaste paal wordt geflitst hoeven er ook geen 2 agenten bij aanwezig te zijn... al zou je dat met de nieuwe prijzen wel verwachten...
 
haha kijk de boete die betaal ik ook wel was maar 5 km te hard na correctie was gewoon nieuwsgierig waarom ze dan 2 mensen invullen als er maar een in de wagen zit
 
Schizofrene agent met z'n onzichtbare partner?
Wat TS eigenlijk bedoelt: kan hij, door een wellicht een administratieve fout door 2x dezelfde verbalisant in te vullen, onder de boete uitkomen?
 
Schizofrene agent met z'n onzichtbare partner?
Wat TS eigenlijk bedoelt: kan hij, door een wellicht een administratieve fout door 2x dezelfde verbalisant in te vullen, onder de boete uitkomen?


Het barst hier op de wereld van mensen met denkbeeldige (onzichtbare) vriendjes hoor. God en zo...
 
Ik kan het mis hebben hoor maar als je geflitst word heb je toch gewoon te hard gereden.
Hoezo zou je niet hoeven te betalen dan. :?
 
Ik kan het mis hebben hoor maar als je geflitst word heb je toch gewoon te hard gereden.
Hoezo zou je niet hoeven te betalen dan. :?
hierboven melde hij al dat hij niet onder de boete wil uitkomen. en hem gewoon betaald aangezien het ook maar om 5 te hard gaat. het ging hem om waarom ze dat neerzetten
 
Terug
Bovenaan Onderaan