Yup, ikke. De 1150 GSA is voor mijn lengte (1,73) toch iets te hoog.
Normaliter gaat het wel, maar de combinatie hoogte/gewicht kan onder bepaalde omstandigheden tricky worden. De wielen van een 1100 S passen er zonder al teveel moeite in. Ik vind de gegoten wielen persoonlijk mooier staan onder deze motor. Piccie:
Yup, ikke. De 1150 GSA is voor mijn lengte (1,73) toch iets te hoog.
Normaliter gaat het wel, maar de combinatie hoogte/gewicht kan onder bepaalde omstandigheden tricky worden. De wielen van een 1100 S passen er zonder al teveel moeite in. Ik vind de gegoten wielen persoonlijk mooier staan onder deze motor, maar rij er nooit mee off-road. Piccie:
awel dankuwel ,daar heb ik iets aan ,en kwestie stabiliteit op hoge snelheid ?
en grondspeling,kom je niet sneller met je cilinders aan de grond?
Wat heb je moeten aanpassen voor en achter om de wielen te steken ?
awel dankuwel ,daar heb ik iets aan ,en kwestie stabiliteit op hoge snelheid ?
en grondspeling,kom je niet sneller met je cilinders aan de grond?
Wat heb je moeten aanpassen voor en achter om de wielen te steken ?
Qua stabiliteit heb ik nog steeds niets aan te merken. Grondspeling heeft ie voor mij zat, ik gebruik de buitenste centimeter van de band toch nooit (Rij als een oud wijf) Achterwiel paste zo, voorwiel was meen ik de telleraandrijving anders.De set komt bij een zijspanboer vandaan. Kostte nieuw 550 euro excl. banden etc. Dit bedrijf is BMW dealer EML / Enbers - Zelhem. Zou ze zeker checken...
Qua stabiliteit had en heb ik nog steeds niets aan te merken. Grondspeling heeft ie voor mij zat, ik gebruik de buitenste centimeter van de band toch nooit (Rij als een oud wijf) Achterwiel paste zo, voorwiel was meen ik de telleraandrijving anders.De set komt bij een zijspanboer vandaan. Kostte nieuw 550 euro excl. banden etc. Dit bedrijf is BMW dealer EML / Enbers - Zelhem. Zou ze zeker checken...