- Onderwerp starter
- #51
Birdieke, vraagje. Bij de ombouw tot zijspan van de R100Rt had u toen geen last van een sterk verminderde stuuruitslag met de schommelarm ?
groet,
benno~[/quote]
Hallo
Aangaande uw vraag betreffende de voorvork,heb de mijne zopas bekeken,de vorkbenen zitten na volledige stuuruitslag een 2.5cm van het gewei,let wel dat ik door de stuurdemper(VW)niet de volledige stuuruitslag kan gebruiken,mocht ik de volledige stuuruitslag kunnen benutten dan zouden de vorkbenen het gewei nog niet raken maar het is meer dan voldoende om nog redelijk kort te keren.Ik heb je vorige vragen eens bekeken en merk dat je een andere kroonplaat van BMW gebruikt hebt als ik mij niet vergis,waarschijnlijk is de sprong te groot(de originele kroonplaat heeft een sprong van ca.2.5) en daardoor heb je dit probleem,alleen op te lossen door de originele kroonplaat te monteren en de vork aan te passen (indien mogelijk).
GR.Birdieke
groet,
benno~[/quote]
Hallo
Aangaande uw vraag betreffende de voorvork,heb de mijne zopas bekeken,de vorkbenen zitten na volledige stuuruitslag een 2.5cm van het gewei,let wel dat ik door de stuurdemper(VW)niet de volledige stuuruitslag kan gebruiken,mocht ik de volledige stuuruitslag kunnen benutten dan zouden de vorkbenen het gewei nog niet raken maar het is meer dan voldoende om nog redelijk kort te keren.Ik heb je vorige vragen eens bekeken en merk dat je een andere kroonplaat van BMW gebruikt hebt als ik mij niet vergis,waarschijnlijk is de sprong te groot(de originele kroonplaat heeft een sprong van ca.2.5) en daardoor heb je dit probleem,alleen op te lossen door de originele kroonplaat te monteren en de vork aan te passen (indien mogelijk).
GR.Birdieke