Vraagje ivm achterband

82dt

MF veteraan
26 apr 2004
1.305
2
Adegem, BELGIE
Ik heb nu op m'n cbr 600 pc31 een set michelin pilot powers liggen, weldra zal de achterband versleten zijn...

Wat kan ik nu doen? Kan ik eventueel een ander merk op het achterwiel leggen? Er is mij gezegd dat je best merkgebonden blijft...

Heeft er trouwens iemand ervaring met reifenversand.com?
 
Ik rij niet op circuit. Ik zoek een band die goed contact biedt en sportief is...Moet ook goed zijn bij nat weer.
Misschien best terug een pilot power dan?

Iets in die klasse lijkt me juist. BT-014 / Pilot Power / ....

Maar banden is erg persoonlijk, ik heb al een aantal BT-014 versleten maar ga nu setje MPP proberen.
 
Ik heb nu op m'n cbr 600 pc31 een set michelin pilot powers liggen, weldra zal de achterband versleten zijn...

Wat kan ik nu doen? Kan ik eventueel een ander merk op het achterwiel leggen? Er is mij gezegd dat je best merkgebonden blijft...

Heeft er trouwens iemand ervaring met reifenversand.com?


Bij reifenversand.com heb ik mijn Qualifiers besteld. Levertijd zou 5 dagen zijn. Na 2 dagen kwam de buurvrouw met mijn banden. Ze kon er zelf niets mee. Paste niet onder haar fiets. Ik ben tevreden.
 
Ik heb nu op m'n cbr 600 pc31 een set michelin pilot powers liggen, weldra zal de achterband versleten zijn...

Wat kan ik nu doen? Kan ik eventueel een ander merk op het achterwiel leggen? Er is mij gezegd dat je best merkgebonden blijft...

Heeft er trouwens iemand ervaring met reifenversand.com?
Reifenversand is goed :Y snel bezorgd (1 a 2 werkdagen met DPD pakketdienst), en veilig (ook correct, dus btw enzo zit er in).

Waarom zou je een andere band als een Pilot Power nemen trouwens?
 
Rare jongens daar bij Reifenversand.com. Bandjes besteld (voor een kawa 454 ltd), een maand niets gehoord, dus maar mailtje gestuurd. Vragen ze of het wel de goeie banden zijn? Ja, dat zijn de goeie banden, doe maar opsturen. Vragen ze wat er over de banden in het kentekenbewijs staan en wat voor banden er nu onder liggen? Laat maar zitten die bandjes, als jullie echt niet willen verkopen ga ik wel naar een ander.

Wat een mafkezen :N
 
Je kan alles erop gooien als het maar op je velg past/hoort. Voor en achter hoeft niet hetzelfde te zijn.

Reifenversand.com ken ik niet.

Wat is je rijstijl? Toeren? Sportief? Af en toe circuitdag? Daar moet je je band op uitzoeken.

Voor en achter hoeft idd niet hetzelfde te zijn, maar het rijdt wel een stuk prettiger, zeker in de regen.
 
Rare jongens daar bij Reifenversand.com. Bandjes besteld (voor een kawa 454 ltd), een maand niets gehoord, dus maar mailtje gestuurd. Vragen ze of het wel de goeie banden zijn? Ja, dat zijn de goeie banden, doe maar opsturen. Vragen ze wat er over de banden in het kentekenbewijs staan en wat voor banden er nu onder liggen? Laat maar zitten die bandjes, als jullie echt niet willen verkopen ga ik wel naar een ander.

Wat een mafkezen :N


in duitsland mag er maar een beperkt soort band onder ivm (type/)Tüv-goedkeuring
als zuunige hollander had je ze kunnen laten weten dat alle risicos voor jou waren
en bandenmerk/type/maat hier niet wettelijk vastgesteld is
 
ik vroeg het me gewoon af of het slim is met verschillende merken te rijden vooraan en achteraan...

Je hoeft ze toch niet per set te bestellen bij reifenversand.com? Moet je er bij bestelling bij vermelden dat het in belgië toegelaten is willekeurige banden te nemen?

Ps/ Leuke race gisteren te Assen, daar kunnen wij Belgen enkel van dromen |( . Hier leggen ze liever circuits droog dan er kamelenraces op te houden, zelfs die zouden voor vervuiling zorgen... :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan