Vraagje ivm ouder autocom model

CaPsLoCkEr

Die hard MF'er
9 jan 2007
382
0
overijse
Hoi, ik ben aan het uitkijken voor een autocom voor op m'n motor. Ik zoek dit op verschillende sites. Nu ben ik dit tegen gekomen op internet:



Is dit ook een goede autocom? Tot welke snelheden kan je duidelijk bike to biken? Is er een mogelijkheid om dit ook op de accu aan te sluiten?
 
Misschien als je merk en model erbij vermeldt? Ik kan het niet lezen op het plaatje en hij linkt niet goed door naar een grotere versie van de afbeelding.

Ah autocom is het merk. Ik zie dat je alsnog een aparte zender (PMR systeem) nodig hebt voor communicatie. Kan je net zo goed direct een PMR handset aanschaffen met een setje oorschelpen/microfoons.
 
Laatst bewerkt:
Autocom is leuk, maar wel erg achterhaald, geluidskwaliteit viel me heel erg tegen, vox was een drama boven de 100, bleef maar aanslaan..
PTT (push to talk) werkt wel, maar handig is anders.
Geen full duplex (ligt overigens volgens mij niet aan autocom, maar aan je zender) is ook klote.

[spam modus aan]
Sorry, maar ga ik weer: probeer eens een interphone of soortgelijk.. voor bike to bike perfect. [spam modus uit]

Ik ga die gasten echt een keer om commissie vragen _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de op 1 na duurste set én de duurste set van autocom getest en moet zeggen dat ik stomverbaasd was over de kwaliteit van het praatgeluid. Ik heb gewone walkie talkie met gewone goeikope headset en daar moet ik bij 70km/u al 3x "wablief" roepen eer ik versta wat er gezegd wordt :).

Iemand die weet van welk jaar deze set ongeveer is? Mensen met ervaring ermee?
 
Heb zelf 2 kenwood PMR's en autocom headsets en dit werkt perfect.

De autocom koppeling tussen de headset en PMR heb ik zelf in elkaar gesoldeerd, maar wel de kabels en connectoren van autocom gebruikt.

Ik zou je adviseren om eens op de autocom site te loeren.

www.autocom.co.uk

Hier staan volgens mij ook nog wel oudere documenten/brochures van hun systemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan