vraagje ivm reifenversand.com

82dt

MF veteraan
26 apr 2004
1.305
2
Adegem, BELGIE
ik heb dringend een nieuwe achterband nodig voor m'n cbr 600. ik zat te kijken op reifenversand.com, daar staat de nieuwe michelin pilot race h2, slechts 87 euro?? Kan dat???
Hoeveel kost die normaal in de shops? Probleem is natuurlijk wel dat als je er een koopt in de motorzaak dat ze automatisch hem leggen, balanceren en eventueel ketting wat aanspannen...Die kosten mag je bij reifenversand.com er nog bij rekenen + de verzendingskosten...

Het lijkt me zeer weinig voor die nieuwe band, iemand ervaringen ? :?

MvG. Kwinten
 
Ik wil natuurlijk geen spelbreker zijn ofzo.......

Als ik bij die motorradreifen een set banden voor mijn Honda Hornet bestel (BT014 of BT020 of PP) en ik reken 25 euri voor het opleggen bij de dealer, dan is Sabra motorbandenbanden in Geldermalsen dus gewoon goedkoper.
Dan hoef ik mijn dealer niet lastig te vallen, want die zien je met eigen banden ook liever gaan dan komen, je lurkt een bakkie koffie terwijl alles gedaan word en dan hoef ik de oude banden niet naar de stort te brengen.

Oftewel hij zegt dat hij de goedkoopste is, maar met veel minder werk kan het dus toch goedkoper..

Leuk die loze sloguns, zijn dat nou luchtkastelen??
 
Ik wil natuurlijk geen spelbreker zijn ofzo.......

Als ik bij die motorradreifen een set banden voor mijn Honda Hornet bestel (BT014 of BT020 of PP) en ik reken 25 euri voor het opleggen bij de dealer, dan is Sabra motorbandenbanden in Geldermalsen dus gewoon goedkoper.
Dan hoef ik mijn dealer niet lastig te vallen, want die zien je met eigen banden ook liever gaan dan komen, je lurkt een bakkie koffie terwijl alles gedaan word en dan hoef ik de oude banden niet naar de stort te brengen.

Oftewel hij zegt dat hij de goedkoopste is, maar met veel minder werk kan het dus toch goedkoper..

Leuk die loze sloguns, zijn dat nou luchtkastelen??
Probleem is alleen dat niet iedereen in of bij Geldermalsen woont...
 
Okee het is kwa afstand niet voor iedereen een optie.
Maar als in de advertentie al kletspraat staat alleen om mensen te lokken, dan kunnen ze dus echt de pot op, en ga ik nog liever voor veel geld naar mijn plaatselijke dealer.
Die komt er tenminste eerlijk voor uit dat hij niet mee kan met die internet prijzen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan