Vraagje kont cbr 600

82dt

MF veteraan
26 apr 2004
1.305
2
Adegem, BELGIE
Hallo,

Ik sta op het punt een racekont te bestellen voor m'n cbr 600 (pc31). Nu kan ik bij die personen kiezen voor een kont met of zonder bracket...Wat is het nut eigenlijk van die bracket, heb ik die wel nodig???

Wie geeft raad??
 
er staat: i can also supply a bracket to fit if you dont have one...Wat kan ik daar uit afleiden? een bracket is een steun...maar die heb je toch niet nodig als de kont gemaakt is voor uw model??
 
Geef anders ff de link van de site zodat we mee kunnen puzzelen. ;)

Maar ik weet bijna zeker dat het gewoon om een kentekenplaathouder gaat.

Want een uitlaatsteun zit vast aan het sub-frame,en voor de rest zitten er geen "brackets" aan een kont lijkt me :?

Of het handvat voor een passagier aan de achterkant om zich zelf aan vast te houden, maar een racekont is niet echt bedoeld voor een duo.
 
Laatst bewerkt:
nu heb ik nog een luxe probleempje...Het is de bedoeling om in die racekont lichten te monteren (led's) zodat ik er straat mee op kan...

Nu twijfel ik tussen 2 verschillende konten...

full


de twee boven genieten m'n voorkeur omdat die heel strak is...alleen vrees ik dat ik dan maar 2 of 3 cm heb om iets in te monteren...
De onderste heeft iedereen en is wel gemakkelijker bv. shark led's te monteren...

Wat zouden jullie doen??
 
Terug
Bovenaan Onderaan