Vraagje, last van kramp in de handen

Ik heb proef gereden met een stuurdemper die tijdelijk was geplaatst. Dit was een enorme verbetering. Er is nu een stuurdemper besteld, van een niet Chinese merk, die binnenkort wordt binnenkort geplaatst. Het euvel is dus verholpen met een stuurdemper.
 
Gisteren de stuurdemper laten plaatsen. Omdat de voorband versleten was deze ook maar vernieuwd. Al met al toch een behoorlijk gat in de beurs. Maar het rijd stukken beter.
 
Het is idd carpale tunnelsyndroom heb precies hetzelfde gehad is simpel op te lossen door kleine ingreep , heb ik net gehad en de tintelingen zijn weg nu kan alleen de muis van mijn hand het motorrijden niet aan ivm genezing onderhuids
 
als je stuur hol, dus leeg is onder het handvat, kun je daar een strak opgerold ( wel even meten tot hoever het naar binnen kan)
stuk daklood indrukken, dat vermindert sterk de stuurtrillingen.
 
Ik heb "grip puppies" geinstalleerd waardoor de handvat omtrek vergroot wordt en trillingen meer opgevangen worden door het schuim en sindsdien geen last meer van kramp in de hand /vingers. Handvat verwarming moet nu wel op standje "tsjernobyl" en het duurt langer voor het voelbaar is maar ik heb het er graag voor over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan