Vraagje leren pak

Dit ziet er al beter uit, maar ik zou de raad van pevedebe zeker opvolgen! 100 euri is geen geld als je pak daarna wel helemaal goed zit!!

Succes!
 
Ik weet niet maar ik vind je knieen op een heel onnatuurlijke plek zitten in dat pak....ook je sliders, deze horen naar mijn weten aan de buitenkant te zitten en net onder je knieen......tenminste of mijn pak moet zo beroerd zitten :X
 
ik heb het pak wel gewoon gepast in de winkel hoor, kon kiezen tussen 54 en 58, maar de 54 ging niet echt goed dicht en dit pastte toen als een 2e huid, ook gewoon op een motor geprobeerd uiteraard, merkte niks raars op

54 of 58? Ik mis iets, namelijk maat 56. :?
Ik kreeg maat 56 met moeite dicht, maat 58 zat me perfect. Dus maat 56 gekocht, want leer loopt uit. Zit me nu dus perfect.
 
ik bedoelde 56 idd, 58 kreeg ik op dat moment ook met moeite dicht, verkoper zei dat dat iets ging uitlopen inderdaad(daarna zat het qua bovengedeelte perfect, benen ook als je de accordeon strip niet meerekent aangezien die uitrekt in normale zitpositie)

Maar zoals het met het scheenbescherming in zit is goed? of zit dat dan nog steeds niet normaal?
 
In algemeenheid: schoenmakers kunnen veel met leer en naaien...

Maar of ze ook in mouwen en pijpen kunnen komen? Zo ja: randje er uit knipper en weer aan elkaar laten naaien?

Of is dat weer zonde van een duur pak?

Maar ja, het moet wel goed zitten op een motorfiest en het scheelt nogal he, gewoon staand aanhebben, of zittend op een Ducati R1 Hayac-br ff racing....
 
Op zich is met het pak weinig mis, je hebt alleen korte onderbenen.. Ook denk ik dat je gehele scheenbeen nu wel beschermd is, dus dat daar ook weinig mis mee is.. Het enige dat ik me kan bedneken is dat je wat overtollig leer aan de onderkant weg kunt laten halen, maar dat lijkt me niet direct nodig als ik het zo zie
 
ik bedoelde 56 idd, 58 kreeg ik op dat moment ook met moeite dicht, verkoper zei dat dat iets ging uitlopen inderdaad(daarna zat het qua bovengedeelte perfect, benen ook als je de accordeon strip niet meerekent aangezien die uitrekt in normale zitpositie)

Maar zoals het met het scheenbescherming in zit is goed? of zit dat dan nog steeds niet normaal?

leer moet gewoon kut zitten als je het past (lees: te strak).

de eerste paar ritten zal je het gevoel hebben dat je uit wordt geknepen als een tube tandpasta maar op den duur gaat ie perfect naar je lichaam vormen.

als een leren kledingstuk bij aankoop precies goed zit dan zit ie een paar weken later vrijwel zeker flink klote. we kennen allemaal wel de welbekende luier-ass...

ij het verstellen van motorkleding moet je wel goed opletten dat naden meervoudig gestikt zijn. anders scheuren ze bij een crash open, kan je net zo goed in je onderbroek gaan rijden.
 
leer moet gewoon kut zitten als je het past (lees: te strak).

de eerste paar ritten zal je het gevoel hebben dat je uit wordt geknepen als een tube tandpasta maar op den duur gaat ie perfect naar je lichaam vormen.

als een leren kledingstuk bij aankoop precies goed zit dan zit ie een paar weken later vrijwel zeker flink klote. we kennen allemaal wel de welbekende luier-ass...

ij het verstellen van motorkleding moet je wel goed opletten dat naden meervoudig gestikt zijn. anders scheuren ze bij een crash open, kan je net zo goed in je onderbroek gaan rijden.
leer rekt alleen onder spanning...als ie niet te strak zit is er geen spanning, rekt het niet, is er niks aan de hand ;)
 
leer rekt alleen onder spanning...als ie niet te strak zit is er geen spanning, rekt het niet, is er niks aan de hand ;)

als je inde auto zit misschien, flinke tegenwind heeft ook een redelijke invloed op het rekken van het leer, hetzij minimaal maar na enige tijd merk je het verschil.

los van de wind, hoe verklaar je de luier-ass dan?
 
uiteindelijk zit alles perfect als ik op de motor zit

370a8fd6548496b8d722999aace5519f


alleen als ik sta voelt het weer raar en alsof er een teveel is, maar niet op de motor dus..dus ik mag aannemen dat ie goed is?
 
Ziet er prima uit Dennis. *D

Mooi motor.

En ach een pak trek je aan om motor te gaan rijden dus als ie dan maar goed zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan