vraagje over arai-helm?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vorig jaar deze precies dezelfde Helm (rx7-rr) gekocht (voor 695 euro) en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben, Ik wou eigenlijk een Shoei replica (criville) kopen maar een Shoei paste niet op mijn (scheve?) kop, toen de Arai geprobeerd en die zat perfect en de Edwards replica is natuurlijk ook wel echt mooi. Ik heb er wel een donkervizier bij gekocht (die zijn heel eenvoudig te verwisselen) en is ideaal 's zomers.

Denk wel dat ik hem ga halen. Vind hem ook wel mooi.
Maar heb ondertussen van enkele vrienden vernomen dat je na een tijdje met een arai helm met je neus tegen het vizier zit, vooral op de autosnelweg vertelde ze me. Iemand hier slechte ervaringen mee? :?
 
Ik heb zelf een Arai quantum / f Okada gehad ...perfekt ..en nu´naar een klein onglukje |( en RX7-Corsair Nicki Hayden Red gehaald :} .Ik ben zeker dat dat de beste Helmmerk is die te koop is ...ik heb geen schlechte erfaaringen ermee ...
frohe Weihnachten Bernd
 
Dat meekleurende scherm is ook van Fogcity.
Ik heb 'm in m'n Shoei en het werkt uitstekend. Is ff een secuur klusje met het er in plakken, maar de moeite waard. Behalve bij heel felle zon, werkt ie overigens prima. Ook 's winters schijnt de zon wel eens. Dan heb je niet zo héél vaak een zonnebril bij je....
Ik had met m'n ouwe dubbele vizier van Uvex veel last van schitteringen, vooral in het donker knap vervelend. Bij de Fogcity geen last. Niet goedkoop, dat niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan