Vraagje over de motorbeurs Utrecht..

Ron de Rooy

Rookie
23 okt 2001
9
0
Stein (L)
Hallo M-Fers,
Ik wil in de periode 22-24 gebruari naar de motorbeurs in Utrecht gaan, maar ik weet niet goed wat ik hiervan moet verwachten. Is dit de moeite waard? Staan hier vooral nieuwe motoren of vooral tweedehands of is het eigenlijk alleen een accessoire-gebeuren? Wie kan me hierover iets vertellen?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Groeten van Ron.
 
Staan bijna alleen 2e handse fietsen....veel accessoires...en veel kleding...die je voor een leuke prijs kan krijgen...
Dat moet je er dus van verwachten :P
 
en er staat een standje van www.motor-forum.nl met daarin gratis koffie als je je registreert en je krijgt er een sticker bij. Tevens vele filmpjes te bezichtigen en natuurlijk een paar mooie foto\'s van motoren die in de puin zijn gereden.

We staan waarschijnlijk tussen de stand van motormaniacs en biggelaar in.
 
Ach...laat Boom Boom nou lekker verder dagdromen joh...wordt de nationale motordag waarop er geen snelheids beperkingen enzo zijn ervoor of erna gehouden boom boom?
 
Okay, als je je registreert mag je ook even bij maximum achterop. Voor de bestaande users word er een supersnelle verbinding geregeld!! (allejezus langzaam bij mij vandaag)
 
Natuurlijk staan wij er.
Als compleet virtueel magazine op virtuele motoren ;) is het de enige kans voor de gewone motorrijder om kennis te maken met ons verheven volk ...

en die space cake, heb 5 jaar in een coffeeshop gewerkt (jeugdzonde) dus dat moet wel te regelen zijn 8-)
 
en ik neem aan dat er een aantal kaartjes voor genodigden deze kant op gaan komen of niet :]

Is eigenlijk ook niet echt nodig om gratis kaarten te regelen aangezien je nu kunt zien hoeveel (of hoe weinig) iedereen verdiend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan