vraagje over de Suzuki GSX-R600/750 K6

Gestoorde Stuiterbal

Die hard MF'er
30 jul 2006
672
0
Efteling, Volk van Laaf
ik ga in september op voor mn rijbewijs, en ben dus al een leuke motor aan het uitzoeken die ik ga halen zodra ik mn papiertje heb. nu vind ik de gsx-r600/750 K6 gewoon heel erg mooi. *D en het enigste verschil tussen de 600 en de 750 wat ik heb kunnen vinden in de technische info is het verschil in cc's en dat de 750(163kg) 2kg zwaarder weegt dan de 600(161kg)

nu weet ik ook dat ik de komende 2 jaar op 25kw fietsjes moet rijden.
en dat de 600 op 25kw kan, en nu wil ik ook graag weten of het ook mogelijk is met de 750, omdat die maar iets duurder kost dan de 600.

aub niet flamen en/of afkraken :9~ en graag ontopic houden. :}
 
Nee, kan niet alleen de 600 kan op 25kw.

Of je moet het via de export inport regeleling doen, of op uitdraai rijden, maar dan zou ik nog voor een 600 gaan, omdat dat toch eigelijk het maximale is wat nog goed rijd op 25kw :)
 
Alleen de 600cc kan "legaal" op 25Kw worden gezet. Bovendien; waarom een 750 :? ? die 150cc heeft absoluut geen meerwaarde.
 
daarom wil ik het ook doen.. omdat ik dan toch 150cc extra heb als ik dan van de 25kw af ben en er is toch weinig verschil kwa prijs tussen de 600 en de 750. alleen als ik hem op 25kw wil krijgen gaat dat veel moeite worden.

Maar de 600 zal beter lopen op 25KW, de 750 is |( en :r op 25KW.

Aldus M3rcury
Nee, kan niet alleen de 600 kan op 25kw.

Of je moet het via de export inport regeleling doen, of op uitdraai rijden, maar dan zou ik nog voor een 600 gaan, omdat dat toch eigelijk het maximale is wat nog goed rijd op 25kw :)

Als je wat meer power wil hebben (na de 25KW regeling) kun je erover nadenken om de kawasaki zx 6r (636cc, maar let op er is ook een zx 6rr (600cc versie)) 03/04 (de mooiste :9~ ) aan te schaffen.
Ze zijn officieel op 25kw te krijgen. Ze zijn ook in verschillende kleuren te verkrijgen: gifgroen, blauw, zwart, zilver(grijs), rood.
Blauw:
Blue%20ZX6R.JPG
. +

Tegen mij is gezegd bij de dealer dat de 600 k6 ook niet op 25 kw kon....

:? :? :? , volgens mij kon het tog wel, d8 ik O-) .
 
Laatst bewerkt:
Maar de 600 zal beter lopen op 25KW, de 750 is |( en :r op 25KW.

Aldus M3rcuryAls je wat meer power wil hebben (na de 25KW regeling) kun je erover nadenken om de kawasaki zx 6r (636cc, maar let op er is ook een zx 6rr (600cc versie)) 03/04 (de mooiste :9~ ) aan te schaffen.
Ze zijn officieel op 25kw te krijgen. Ze zijn ook in verschillende kleuren te verkrijgen: gifgroen, blauw, zwart, zilver(grijs), rood.
Blauw:
(Afbeelding). +:? :? :? , volgens mij kon het tog wel, d8 ik O-) .

De 600 kan 25kw op kenteken, volgens mij kon dat vanaf de k5, de k6 kan het zeker.
Die zx 6r is idd een mooie oplossing idd. Anders miss een deal proberen te sluiten met de dealer. Nu 25kw 600 en over 2 jaar een 750 kopen, en dat je dan een HELE nette prijs terug krijgt voor je 600?
 
De 600 kan 25kw op kenteken, volgens mij kon dat vanaf de k5, de k6 kan het zeker.
Die zx 6r is idd een mooie oplossing idd. Anders miss een deal proberen te sluiten met de dealer. Nu 25kw 600 en over 2 jaar een 750 kopen, en dat je dan een HELE nette prijs terug krijgt voor je 600?


hmm.. kweet niet welke dealer zoiets zal doen '(

de kawasaki is ook een mooie motor. maar ik wil echt 100% een gixxer... de vorm loopt zo lekker gestroomlijnd, het nieuwe uitlaatje en de kleure :9~ :9~ :9~
 
hmm.. kweet niet welke dealer zoiets zal doen '(

de kawasaki is ook een mooie motor. maar ik wil echt 100% een gixxer... de vorm loopt zo lekker gestroomlijnd, het nieuwe uitlaatje en de kleure :9~ :9~ :9~

Je kan het altijd voorstellen. Je weet maar nooit, maar op een gixxer 600 heb je ook genoeg lol denk k ;)
 
Als je wat meer power wil hebben (na de 25KW regeling) kun je erover nadenken om de kawasaki zx 6r (636cc, maar let op er is ook een zx 6rr (600cc versie)) 03/04 (de mooiste :9~ ) aan te schaffen.


de ZX6 (599cc versie) is alleen voor competitie, en wordt niet verkocht voor openbare weg, in 2008 komt er wel weer een echte 600 ZX6 (dus 600cc).
voor het ogenblik is alleen de ZX6 (636cc) gehomologeerd voor openbare weg

en hopelijk weet de TS wat een GSXR600 kost (in aanschaf en onderhoud)

Een 2006 Gixxer 600 lijkt me ook al pure verkrachting op 25kw.. zeker als je hem in moet gaan rijden met een kit erin :X

couldn't agree more
zal lekker lam zijn na 2 jaar van 33pk naar 130pk. je zal zelfs opnieuw de motor moeten inlopen .
 
kheb ff een lijstje gemaakt van 3 motoren
waaronder:
(wel de nieuwste modellen)

Kawasaki ZX-6R
Suzuki GSX-R600
Yamaha YZF-R6

zal het mogelijk zijn om op alle 3 de motoren een testrondje te maken(wel allemaal op 25kw) om te kijken welke het lekkerste rijd?
 
ik las dit net op de suzuki site

http://www.suzuki2wheels.be/faq.php?faqid=15

Ik rijd met een 25kW versie, kan ik deze laten ombouwen naar vol vermogen?
De wet in België schrijft voor dat ééns een motorfiets ingeschreven is, het vermogen niet kan worden gewijzigd.

In de praktijk betekent dit dat voertuigen met een oorspronkelijk vermogen van 25kW enkel kunnen worden gebruikt voor dit doel en dat deze 25 kW-versies later niet administratief kunnen worden omgebouwd naar hun vol vermogen

dat is wel belgie, maar zou me niet verbazen als het wel anders zou zijn in nl
 
Vertrouw me maar :+ .

Gwn informeren bij de dealer *D . Als je geluk hebt, hebben ze dreentj staan.
Of gwn vragen of ze iets kunnen regelen, dat wel afhangt van goede service O-)
Maar om door de dealer een motor van bj 04/05 op 25KW te zetten :?
I doubt it..

Good luck...u´ll need it :X
 
Vertrouw me maar :+ .

Gwn informeren bij de dealer *D . Als je geluk hebt, hebben ze dreentj staan.
Of gwn vragen of ze iets kunnen regelen, dat wel afhangt van goede service O-)
Maar om door de dealer een motor van bj 04/05 op 25KW te zetten :?
I doubt it..

Good luck...u´ll need it :X


ben gisteren naar de suzuki dealer geweest, ff op een gsx-r600 gezeten... hij zat wel heel erg lekker en k kreeg dr een machtig gevoel bij }) . vandaag wil ik proberen om bij een andere dealer ff de kawasaki zx-6r en de yamaha r6 te bekijken.
 
Ff een vraag over je lengte. Zat je goed met beiden voeten pat op de grond, en zo ja, wat is je lengte dan. Want zóó groot ben k ook niet O-) :X .

Op naar de kawa zal k zeggen. :+

EDIT: aangezien je 25KW moet rijden, zal je wel met een uitdraai moeten rijden mits je kiest voor de yamaha. Dan kun je het beste een verzekering aansluiten bij KNMV. Zij accepteren wel een uitdraai. Vraag dan ook een brief aan, waarin zij garanderen dat ze je bike accepteren en verzekeren op uitdraai.
Dus Zwart op Wit. En neem die ook altijd mee als je je beestje uitgaat laten.
Enne heb je ook gevraagd aan de suz dealer, of de bike van ´06 officieel op 25LW kan?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan