vraagje over een crosser

Geen teller, geen verlichting er moet nog heel wat gebeuren als je hiermee de weg op wil.
En snelheid overschrijden gaat je niet lukken

Topsnelheid wel 90 km/h O-) :X
 
Laatst bewerkt:
ik wil er eigenlijk mee op de baan :) ,
ik ben 17 en volgend jaar ben ik 18 :D , het is daarmee ik zoek eigenlijk een goede koope crosser voor op de baan .
maar een snelheidsmater, verlichting eropzetten kan ik namelijk zelf :) .
is eiegnlijk vrij simpel .

ja en 90km/h is natuurlijk niet rap , maar ik kan daar ook niet mee op een autostraade he .
het is maar een licht crossetje , het is maar 125cc .
als ik een vrachtwagen wil voorbijrijden zal ik er misschien wel mee op de vlakte gaan :s .


maar 90km/h is wel traag maar ik kan hem opvoeren , maar als ze mij daar mee betrappen betaal ik wel veel boete :( .
 
ik wil er eigenlijk mee op de baan :) ,
ik ben 17 en volgend jaar ben ik 18 :D , het is daarmee ik zoek eigenlijk een goede koope crosser voor op de baan .
maar een snelheidsmater, verlichting eropzetten kan ik namelijk zelf :) .
is eiegnlijk vrij simpel .

ja en 90km/h is natuurlijk niet rap , maar ik kan daar ook niet mee op een autostraade he .
het is maar een licht crossetje , het is maar 125cc .
als ik een vrachtwagen wil voorbijrijden zal ik er misschien wel mee op de vlakte gaan :s .


maar 90km/h is wel traag maar ik kan hem opvoeren , maar als ze mij daar mee betrappen betaal ik wel veel boete :( .


het is geen brommer |( |( |( |( |(
je schrijft als een kleuter
die foto die je toonde, is een PITBIKE, zonder papieren en ook geen mogelijkheid om papieren aan te vragen
Je ziet toch zelf wel dat zo'n ding geen echte motor is, maar een kleine crossmotor voor op een gesloten circuit mee te rijden,
 
Laatst bewerkt:
welk crosser kan ik dan halen voor op de baan ermee te rijden ?
ik heb ongeveer 1 week liggen googlen voor een goede koope crosser te kopen van 125cc .
 
Laatst bewerkt:
Enkele vraagjes aan avo:

1. Ben je belg?
2. Moet het een nieuwe motor zijn?
3. Hoeveel cc wil/mag je hebben? (Je bent 17 das toch een brommerleeftijd= max. 50cc :? )
4. Wat bedoel je met baan? straat/weg of circuit/weiland
 
Laatst bewerkt:
1) ja ik ben belg .
2) het mag een 2de hands zijn
3) 125 cc ( maar ik heb geen brommer , moet ik niet hebben een 50cc gaat veel te traag .
ik koop ineens een goeie crosser van 125cc , en dan moet ik dan nog een paar maand wachten voordat ik mijn examen kan gaan doen en dan ben ik 18 , ik word 18 over een paar maanden dus :) )
4) op de straat en op de weg .
 
Laatst bewerkt:
maar voor boven de classe 125 cc te mogen rijden moet ik dan 21 zijn , duurt wel wat lang dan he .
 
50cc te traag? Ik denk dat je in je broek schijt als je voor het eerst vol gas op een goeie brommer gaat rijden. Bovendien is een 125cc 4 takt niet veel sneller..... en 125cc tot je 21e? Zoek eerst zaken eens goed uit, in Belgie heb je ook 25kw wetgeving.
 
Dit iets voor je?

Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen

ga eens op zoek op belgische verkoopsites naar voor jouw interessante motoren, ik ga niet alles voorkauwen.

Ik dacht dat Belgie wat 25 kW betreft net zo was als Nederland. Maar onder de 21 mag je op niet meer dan 125 cc :? lijkt me een beetje vreemd want ik zie hier genoeg belgen die onder de 21 die op meer dan 125 cc rijden. Ik zou me eerst maar eens verdiepen in de regels rondom het halen van je rijbewijs en de beperkingen die daaraan vast zitten.
 
maar voor boven de classe 125 cc te mogen rijden moet ik dan 21 zijn , duurt wel wat lang dan he .


wahahaha
ik rij al sinds mijn 18de op een LC4

je mag op je 18 niet meer dan 25kw hebben, cilinderinhoud doet er niet toe...

koop een yamaha DTX 125
leuk ding als je toch een 125 cc zoekt en niet de wet wilt overtreden door geen 25kw te rijden

DT125X.JPG
 
dit vind ik zo geen mooie op die site Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen

ja ik jamaha vind ik wel mooie moto's .
maar ik dacht dat je van je 18 jaar een 125cc mocht hebben en niet erover .

mijne maat is 18 en heeft een crosser gekocht van 125 cc en die koste ongeveer 5000€ ik vind dat wel veel geld .
 
Laatst bewerkt:
ja ik ben een belg :D en een echte ook :)
 
Laatst bewerkt:
ik zal eens googlen voor een goeie crosser te zoeken onder de 2000€ :D
 
dit vind ik zo geen mooie op die site Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen

ja ik jamaha vind ik wel mooie moto's .
maar ik dacht dat je van je 18 jaar een 125cc mocht hebben en niet erover .

mijne maat is 18 en heeft een crosser gekocht van 125 cc en die koste ongeveer 5000€ ik vind dat wel veel geld .
heheh 5000 euro voor z'n 125cc , daarmee koop je de mijne 2dehands _O-


anyway je mag tot je 21 gewoon niet boven de 25 kw ... kan je nog altijd Husqvarna SM 450 R (25kw) mee kopen , maarjah die is nu wel duur. Je kan kiezen tussen de XT 125 (Yamaha) of de DT 125 , ook Husqvarna heeft een SM 125 maar die zijn niet echt goedkoop ... Het is gewoon beter dat je een Suzuki SV koopt op 25 kw , heb je tenminste waar voor je geld. Als je echt neits hebt , koop dan een DT
 
Omdat je maat van 18 een crosser van 5000 euro koopt (wat overigens ook bullshit kan zijn, ik weet dat de Honda Varadero 125 zoveel kost, de rest valt denk ik wel mee) wil dat niet zeggen dat die DT125X ook 5000 euro kost... geloof dat ie rond de 3000 euro kost. En 2e hands is er ook zat te vinden.
 
voor 2de hands van een DT125X heb ik ook liggen te zoeken .
maar ik zien aleen piago'kes en puchjes .
ik ben namelijk niet zo'n computer expert en zeker geene zoeker .
 
Laatst bewerkt:
voor 2de hands van een DT125X heb ik ook liggen te zoeken .
maar ik zien aleen piago'kes en puchjes .
ik ben namelijk niet zo'n computer expert en zeker geene zoeker .

Hier in Nederland vind je ze al helemaal niet 2e hands, laat staan nieuw... die zijn lastig te vinden. in Belgie vast al beter, maar 2e hands vrees ik ook niet zoveel....

Of je kan denken aan de Yamaha XT125X of XT125R.. beter te vinden, 4 takt, maar persoonlijk vind ik de DT veel mooier... het jaren 90 basismodel van de offroads...

Maar kijk eens verder naar ALLES wat 25kw is of geknepen is, ZAT keus en 125cc is leuk voor in de stad, maar daarbuiten kom je toch echt vermogen te kort.
 
ik heb echt niet veel geld .
maar ik ken namelijk wel wat van moto technieken :) .
dus als er iets aan is kan ik het namelijk wel repareeren .
 
Terug
Bovenaan Onderaan