vraagje over gevoel 2e motor (gixxer 750 k1)

Als je echt een motor zoekt die niet zo voorspelbaar is zou ik bijna zeggen koop een racer uit begin jaren 80. Wel een flink aantal pk's maar in plaats van upside down voorvork nog een 35 of 37 mm 'gewone' voorvork, enkele remzuigers, smalle bandjes en een frame dat de stijfheid heeft van een spaghetti sliert.
Het is misschien niet wat je zoekt maar als je met zo'n ding kunt racen heb je het echt over motorbeheersing.
*O* kawa gpz rijder meld zich *O*
(wel 600 cc'er maar toch )

ontopic.

Dat hele gedoe over saai worden etc.
Ik vind motorrijder nooit saai worden en baal altijd als ik weer thuis ben.
ook na een vakantie van 2 weken.
 
Laatst bewerkt:
*O* kawa gpz rijder meld zich *O*
(wel 600 cc'er maar toch )

ontopic.

Dat hele gedoe over saai worden etc.
Ik vind motorrijder nooit saai worden en baal altijd als ik weer thuis ben.
ook na een vakantie van 2 weken.

Ik heb op de SZR660 van een vriend van mij (met tourbandjes ;) ) meer lol dan op een R6. Tenminste als er veel bochten zijn. Op snelheid is ie wat suf, maar strak een bocht pakken en de band voelen glijden. Veel schakelen, goed remmen. De achterband er vandoor voelen gaan bij het terugschakelen of het hard remmen. Heerlijk zo'n lichte kleine gooi fiets. Nooit honderd procent vertrouwen op gehad, maar dat maakt hem weer leuk.

Ik zou inderdaad kijken voor een supermotard, volgens mij rijdt dat echt heel leuk. Je hebt de CBR600F al om een "verstandige" viercilinder te rijden. Je moet juist denk ik niet zo hard willen gaan om te leren rijden.

Wel leuk van je vriendin trouwens, maar ik zou het niet willen denk ik. Succes met uitzoeken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan