Vraagje over helm..

ahhhh.. maar dan moet je hem wel eerst ergens op internet zetten he...

Bedankt dan weet ik het voor de volgende keer...
 
Bij mij staat er E1 op. Uvex, dus E1 zal wel Duitsland wezen. En daaronder staat geen ws, maar 22 r 05300048/P. Maar het is toch echt wel een motorhelm.
 
Dank je Alexx.... CTRL+ALT+DEL en een enter en ik kon weer opnieuw inloggen...

DUH... XP kapt er echt niet mee met CTRL ALT DEL Dat jij nog in het DOS tijdperk leeft... :?
 
Laatst bewerkt:
Op donderdag 30 mei 2002 08:48 schreef Denise het volgende:
Dank je Alexx.... CTRL+ALT+DEL en een enter en ik kon weer opnieuw inloggen...

DUH... XP start echt kapt er echt niet mee met CTRL ALT DEL Dat jij nog in het DOS tijdperk leeft... :?

:} :+
 
ahhhh.. maar dan moet je hem wel eerst ergens op internet zetten he...

Bedankt dan weet ik het voor de volgende keer...
je kan ook je plaatje wat je geupload hebt linken ermee
maar let wel op je ruimte en evt dat als je plaatjes wist dat dan ook weg is in een posting ergens
 
Bij mij staat er E1 op. Uvex, dus E1 zal wel Duitsland wezen. En daaronder staat geen ws, maar 22 r 05300048/P. Maar het is toch echt wel een motorhelm.

Dat is het zeker. Met een 05 keuring zelfs! Was jij er ff vroeg bij 8-) 8-) (Je hebt m toch al best ff)
 
Hoi Niels...

Ik snap 'm helemaal... hebben hier een server staan dus ik kan hem ook direct zonder uploaden hier linken... "virtually" unlimited webspace.... *D

Begin die forums een beetje door te krijgen.. Nooit zo'n forum mens geweest en nu zit ik notabene op een motorforum... weet ik niets van dus ik denk dat ik mijn nieuw verkregen forumkennis ergens anders ga testen... Bedankt allemaal..!! :}

Denise

oh btw. de IZH is niet meer.. gaat morgen naar de sloop...
 
Laatst bewerkt:
uvex, dat zijn die gozers met patent op dubbele schermpje zeker?
Werkt dat prima met die uvex?

E1 is inderdaad Duitsland.

Ze schijnen daar idd nogal veel aan ontwikkeling van vizieren te doen. Mijn vizier zit een anticondens laagje aan de binnenkant (niet te zien als extra laag of zo) en dat werkt nog ook 8-) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan