vraagje over het regelen van motortransport

ARTC155

MF veteraan
20 jul 2007
1.564
2
Den Haag
kon geen goede categorie vinden dus daarom hier maar

ivm een motorprobleem moet ik mijn motor een stuk transporten. rijden kan helaas niet.

Kan ik het beste hiervoor een busje huren en dan oprijplaat en sjorbanden regelen of zijn er echte motortransportbusje te huur?

Heb ze niet kunnen vinden met google maar misschien dat er iemand hier op het forum nog wat weer.


Een motortrailer huren heeft niet zo veel zin, heb geen trekhaak en ken niemand die een trekhaak heeft :P
 
Of je huurt hem (waar weet ik niet), of je leent/huurt een auto met trekhaak & een trailer, of je laat het doen.
Een bergings bedrijf wil ja je wat euroos neerlegd je motor zo verplaatsen.

Om wat voor afstand gaat het?
 
motortransportbusjes zijn er MISSCHIEN wel, maar dan heel moeilijk te vinden.

met een normaal busje en eventueel sjorbanden gaat het prima.
neem wel een paar lakens/doeken/dekens mee in het geval dat je je motor tegen de zijkant van het busje wil zetten.
 
Of je huurt hem (waar weet ik niet), of je leent/huurt een auto met trekhaak & een trailer, of je laat het doen.
Een bergings bedrijf wil ja je wat euroos neerlegd je motor zo verplaatsen.

Om wat voor afstand gaat het?
Afstand is Den Haag-Goes. 200km dus, waarvan maar 100km met de motor.
 
Afstand is Den Haag-Goes. 200km dus, waarvan maar 100km met de motor.

Dan valt duwen inderdaad af als optie (toch?)

Vraag anders op het YZF-forum even of iemand een aanhangertje te leen heeft? Ik heb er ooit eens één gehuurd voor ik dacht 27 euro voor een heel weekend, kan zo gauw niet meer vinden waar dat precies was. Spanbanden waren bijgeleverd.
Ik kon gelukkig van mijn opa een auto met trekhaak lenen, dat scheelt wel.

edit: ik lees nu pas dat je niemand kent met een trekhaak. Tough luck dude!
 
Laatst bewerkt:
Hoi,aangezien je in Den Haag "start",kan je eventueel in Schipluiden bij de Total benzinepomp een motortrailer huren,ik dacht €10 of €15,- per dag.
Aanhanger Huren regio Den Haag, Rotterdam en Delft

Ojee,niet goed gelezen,je heb geen trekhaak tot je beschikking,dan zou ik een busje huren,je motor erin vastzetten met 4 à 6 trekbandjes,natuurlijk wel op de middenbok zetten(als je die heb),veel succes.

lees z'n post even :P
 
voor een licht trailertje niet. maar er zijn ook motor trailers voor 6 en meer motoren en daar heb je hem bijna zeker wel voor nodig. hangt af van hoe zwaar de trekkende auto leeg is wat het maximaal beladen gewicht van de trailer is en wat de maximale massa van het totale samenstel (auto plus aanhanger plus laadvermogen van beide) is. maar de meeste motor trailers mag je gewoon met b trekken.
 
heb een auto met trekhaak kunnen regelen bij een collega. Nu nog een vraag, als je een motortrailer huurt, heb je dan nog sjorbanden en ander materiaal nodig?
 
Terug
Bovenaan Onderaan